خبرهای داغ:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری؛

احزاب و تشکل‌های کارگری سفیران امیدبخشی در جامعه باشند

کاظمی گفت: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی‌دهد خبرهای امیدبخش به گوش مردم برسد و از این‌رو احزاب و تشکل‌های کارگری به عنوان تأثیرگذاران در جامعه، باید سفیران امیدبخشی در میان مردم باشند.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۴۵
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

 

قزوین_ به گزارش بسیج، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های کارگری استان اظهار کرد: تقویت احزاب و تشکل های کارگری راه رفع بسیاری از مشکلات بوده و پیچیده ترین مسائل به دست تشکل های کارگری در استان حل شده است.

کاظمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت و سرمایه کلان خانه کارگری در استان افزود: بسیاری از مسائل و مطالبات جامعه کارگری را با ظرفیتی که احزاب و خانه کارگری استان دارد می توان در سطح ملی پیگیری و مطالبه کرد.

وی با اشاره به اهتمام تشکیل جلسات احزاب و تشکل ها در حوزه کارگری استان بصورت مستمر گفت: به جامعه تشکل ها و احزاب کارگری که نمایندگی کارگران عزیز استان را عهده دار هستند اعتقاد داریم و بسیاری از مشکلات پیچیده در استان به دست این جمع حل شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه علی رغم مشکلات اقتصادی کشور قدم‌های خوبی در حوزه امنیت کارگری برداشته است، افزود: بسیاری از فاکتورهای اقتصاد کلان مانند نرخ رشد، سرمایه‌گذاری خارجی، نرخ رشد نقدینگی و صنایع و فعالیت حوزه اقتصادی نویدبخش است.

این مسئول با بیان اینکه در اوخر سال جاری بحث انتخابات مجلس را در پیش رو داریم تاکید کرد: باید مردم را برای اصلاح امور پای صندوق های رای بیاوریم، مزیت حضور مردم در پای صندوق رای این است که بتوانیم واقعیت ها، مسائل و مشکلات کشور را با مردم طرح کنیم و این مردم باشند که با تصمیم درست خود و آینده کشور را با حضور با شکوه خود رقم بزنند.

گفتنی است در این نشست اعضای تشکل کارگری و احزاب نیز مسائل و مشکلات و همچنین اندیشه ها و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها