فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)؛

پروژه‌های آبرسانی به شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام از افتتاح پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۸۵
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام ضمن اشاره به افتتاح پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس گفت: پروژه‌های مذکور از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده و قابلیت افتتاح در هفته دفاع مقدس را دارند.

وی با اشاره به اینکه، بسیج با برافراشته کردن عَلَم خدمت به مناطق محروم در همه امور پیشرو است و این عَلَم هیچگاه بر زمین نخواهد ماند، گفت: بسیج سازندگی امروز در روستا‌های شهرستان چوار با انجام اقدامات جهادی در حال خدمت رسانی به، ولی نعمتان انقلاب است.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: در روستا‌های شهرستان چوار، ۴ باب مخزن آب با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب، ۶۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب و بهسازی یک چشمه آب، با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان، به منظور دسترسی ۱۷ روستای این شهرستان به آب شرب سالم و پایدار اجرا شده است.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: این طرح بزرگ، با مشارکت آبفای استان در حال انجام است و آنچه در راستای تعهدات بسیج سازندگی بوده با برنامه ریزی دقیق، و با تلاش شبانه روزی در حال انجام است.

وی افزود: آبفا بایستی سهم خود را در این پروژه، به موقع و همپای بسیج سازندگی به انجام برساند.

طرح بسیج آبرسانی با عنوان «انقلاب خدمت» در ۱۲۸ روستای استان ایلام با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت به منظور کاهش تنش‌های آبی استان در حال انجام است

ارسال نظرات
آخرین اخبار