خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اولین دوره توانمندسازی مدیران عرصه صنعت و معدن غرب کشور در قزوین برگزار شد

سرهنگ عباسی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اولین دوره توانمندسازی مدیران عرصه صنعت و معدن غرب کشور در قزوین با حضور مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن ۱۲استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۰۶
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

 

قزوین_به گزارش بسیج، اولین دوره توانمندسازی مدیران عرصه صنعت و معدن غرب کشور در سالن اجتماعات شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با حضور مدیران بسیج صنعت و معدن و مهندسین و متخصصین از استان های غرب کشور به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.

سرهنگ عباسی در این مراسم اظهار کرد: هدف از این گردهمایی انتقال تجربیات، آموزش های تکمیلی و ایجاد توانمندی و انگیزه در امر رفع موانع تولید می باشد که این دوره توانمندسازی در طی ۲ روز در حال اجرا شد.

وی افزود: قرارگاه صنعت خاتم الانبیاء سپاه صاحب الامر(عج) طی سال های اخیر به لطف خدا و همکاری همه دستگاه های دولتی تعداد ۲۶۰۰ واحد صنعتی را به صورت میدانی پایش و پشتیبانی نموده که از این تعداد، هزار و ۱۲۰ واحد صنعتی رفع موانع تولید شدند و نتیجه آن تثبیت اشتغال ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در طی سال های اخیر با کمک دستگاه های مرتبط با صنعت و معدن انجام پذیرفته است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها