خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):

شهدای مدافع حرم مظهر غیرت هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: شهدای مدافع حرم مظهر غیرت هستند وقتی از اوضاع وخیم منظقه با خبر شدند به کشورهای سوریه و عراق شتافتند و از جان خود گذشتند تا جسارتی به حرم های ائمه اطهار(س) و ناموس مسلمان نشود.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۳۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید بر حضور پر شور در مجالس عزاداری حضرت امام حسین علیه السلام گفت:طبق روایت از معصوم هر کس در این مجالس حضور پیدا کند هیچ گاه قلبش نمی میرد لذا همیشه سعی کنید در مجالس حضور داشته باشید،برای این مجالس خرج کنید،وقت گذاری کنید و هر چه در توان دارید برای برپای مجالس ابا عبدالله(ع) بکار ببرید.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به صفات بارز پیامبران الهی و ائمه اطهار(س) بیان داشت:سه صفت غیرت،حیا و عفت همیشه مورد تاکید بزرگان دین ما بوده است و باید در جامعه ما رواج داشته باشد تا زندگی رونق پیدا کند و جامعه رنگ و بوی الهی پیدا کند.

وی ادامه داد:وقتی غیرت از جامعه ای رخت ببندد،مردم در برابر به مسلخ رفتن فرزند رسول الله(ص) بی تقاوت می شوند و واقعه ی عاشورا بوجود می آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه مردم اصفهان در طول دفاع مقدس با غیرت مثال زدنی خود در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند به ناموس این کشور تعرض شود.

حجت الاسلام  والمسلمین صادقی در پایان اظهار داشت:دشمنان انقلاب با تمام توان تلاش می کنند که غیرت را از مردان ما،حیا را از زنان ما و عفت را از جامعه ما بگیرند و کشور ما را کشوری بی تفاوت و ذلیل کنند.

در پایان مراسم  مداح اهل بیت دقایقی به ذکر مصیبت پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار