فرمانده ناحیه مقاومت رامسر:

هتک حرمت به قرآن کریم نشانه واضحی از استیصال جبهه باطل است

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت رامسر با اشاره به استیصال جبهه استکبار در تقابل با نفوذ تمدن اسلامی و حرف منطقی دین اسلام خاطر نشان کرد: هتک حرمت به قرآن کتاب آسمانی میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان سند روشن این مدعاست.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۶۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

فرمانده سپاه رامسر عنوان کرد:

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همچنین تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: مسئله امر به خوبی ها و نهی از زشتی‌ها و بدی‌ها یکی از کلیدی‌ترین ویژگی های جامعه اسلامی است که شهروندان آن در کنار هم با توصیه و‌ یادآوری به منظور اصلاح جامعه که نشأت گرفته از دلسوزی و دغدغه‌مندی است این شاخصه را با رعایت تمام شئونات اخلاقی و رفتاری به اجرا در آورند.

سرهنگ خمسیه افزود: آغاز حرکت امام حسین (ع) نیز با هدف اجرای امر به معروف و نهی از منکر بود که جامعه آن روز را از بدی‌ها و زشتی ها دور سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت رامسر بیان کرد: امروز مقابله جبهه حق و باطل بسیار روشن و واضح است زیرا مبارزه باطل در دنیا امروز به روشنی قابل مشاهده و ارزیابی است.

وی با اشاره به استیصال جبهه استکبار در تقابل با نفوذ تمدن اسلامی و حرف منطقی دین اسلام خاطر نشان کرد: هتک حرمت به قرآن کتاب آسمانی میلیون ها مسلمان در سراسر جهان سند روشن این مدعاست.

سرهنگ خمسیه با تاکید بر ترویج و تزریق ایمان و امید در جامعه تصریح کرد: امروز باید در نسل جوان و نوجوان ایمان و امید را تقویت کرد زیرا همه جبهه باطل به خط شدند که با همه ابزارهای موجود و ظرفیت های خود این دو شاخصه جوان ایرانی را از بین ببرند.

وی افزود: مطالعه، نگاه عمیق به رویدادهای متعدد دنیای کنونی، اعتقاد به حرکت پرفراز نشیب انقلاب اسلامی و تلاش در جهت اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی میتواند کلید راه‌گشای بسیاری از مسائل باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت رامسر اجرای سیاست های متعدد داخلی و خارجی را بر اساس سه اصل حکمت، مصلحت و عزت دانست و تاکید کرد: بطور کلی آنچه را که در سطح داخلی و خارجی کشور ما به اجرا در می آید با این سه شاخصه باید ارزیابی کرد و بسیاری از موارد باید با گذر زمان نتایج آن دیده شود‌.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته افزود: صبر استراتژیک و رافت اسلامی اگرچه هزینه های جانی و مالی برای ما داشت و افرادی به شهادت رسیدند و اموال عمومی از بین رفت اما باعث شد که این فتنه عظیم که تمام جبهه باطل در آن به صف شده بودند منجر به جنگ داخلی و از طرفی تکه پاره شدن ایران اسلامی نشود.

سرهنگ خمسیه ضمن تاکید بر اتحاد آحاد مردم در کنار هم با وجود اختلاف سلایق بیان کرد: وحدت در جامعه ما زیر بیرق اسلام و ولایت مثال زدنی است و باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

وی تصریح کرد: شهرستان رامسر شهری توریستی و گردشگری است و مقصد گردشگران متعدد با سلیقه ها و فرهنگ های مختلف است که در این بین متاسفانه مسافرینی هستند که آداب فرهنگی را رعایت نمیکنند.

فرمانده ناحیه مقاومت رامسر خاطرنشان کرد: عدم رعایت آداب فرهنگی از جمله مسئله حجاب چه در بین مردان و چه بانوان مسئله‌ای است که در دراز مدت سبک زندگی و فرزندان خانواده های بومی در شهرستان را دچار آسیب می‌کند و باید برای رفع این مسئله توجه ویژه کرد.

وی افزود: با توجه به توطئه دشمنان برای شبکه سازی با رمز کشف حجاب، با افرادی که معاندانه و قصد برهم زدن نظم اجتماعی و امنیت را دارند باید با روش سلبی و قضایی برخورد شود.

سرهنگ خمسیه در پایان گفت: اولویت ما خوبی ‌ها باید باشد و نباید صرفا زشتی ها یا ناهنجاری‌ها را ببینیم زیرا آحاد مردم کشورمان مردمانی با فرهنگ غنی و دینی هستند اما علاوه بر ترویج معروفات با منکرات نیز در سطوح مختلف با شیوه های ایجابی، سلبی و به اقتضای شرایط باید برخورد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار