پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعای حسینی

سرهنگ پاسدار حسین زمانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعای حسینی پیام تسلیت داد.
کد خبر: ۹۵۲۹۸۸۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار حسین زمانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعای حسینی پیام تسلیت داد. متن این پیام بدین شرح است: 

محرم و تاسوعای حسینی، یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و ایستادگی بر ستون ایمان است، محرم، ماه عشق و ایمان و زنده نگه داشتن حرمت انسان است. تمام شیعیان جهان در چهار گوشه دنیا در سوگ سالار شهیدان عزادارند؛ دل‌ها مالامال از غم و اندوه است و علی‌رغم گذشت قریب به 1400 سال از واقعه کربلا و فاجعه دهم محرم سال 61 هجری، قلوب انسان‌ها هنوز از درد و رنج حوادث آن روز می‌سوزد و نام حسین همچنان در مُلک و ملکوت ماندگار است.
نهضت انقلابی ما نیز به تاسی از نهضت عاشورا احیا کننده فضیلت و ارزش‌های اسلامی است که در دوران  بلوغ این دستاورد غنی، نیازمند بازیابی پیام حضرت سیدالشهدا (ع) برای حل مشکلات و ایستادگی در مقابل بداندیشی دشمنان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و فرامین مقام معظم رهبری  هستیم.
اینجانب با آرزوی قبول عزاداری و توسل‌های مردم متدین و محب اهل بیت در استان سرافزار البرز، فرارسیدن تاسوعا حسینی را به محضر حضرت ولیعصر (عج)،مقام معظم رهبری و همه هم وطنان گرانقدر بویژه مردم و هنرمندان استان خوزستان تسلیت عرض نموده و امیدوارم با عنایت آن امام همام،ادامه دهنده واقعی بینش و  نهضت حسینی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار