دشمن با جنگهای روانی و روایتی کشور را به سمت چالش می برد

فرمانده سپاه ثارالله گفت: جبهه باطل با ایجاد جنگ های روانی و روایتی کشور را به چالش می برد
کد خبر: ۹۵۲۹۹۳۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردارمحمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله درگفتگویی با خبرگزاری بسیج ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: در ایام محرم هستیم و نگاه به این ایام می تواند نگاه ما را به مسیر و طریقت هموار و آسان کند سفر امام حسین (ع) از مکه تا کربلا گرچه کوتاه اما یک سفر از جنس عبادی و برای انجام یک تکلیف الهی بود در چهل منزلی که اباعبدالله الحسین قرار می گیرند چهل حدیث مفصل راه و طریقت است.

 

سردار نظری گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع)است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان مسیر را ادامه می دهیم

 

این مقام مسئول افزود:  کار اصلی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی است، این قرارگاه ۷ هزار روستا را آبرسانی می کند که ۶۶۹ روستا سهمیه کرمان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اعتبار هزار میلیارد و ۱۶۰ میلیونی برای این امر خبر داد و عنوان کرد: کار را به کمک آبفا آغاز کردیم، آبفا نقشه ها را تکمیل کرد و بسیج سازندگی به همراه قرارگاه خاتم کار را دنبال و ۲۶۴ هزار و ۷۲۴ نفر از آب شرب سالم بهره مند شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در زمینه های دیگر هم فعال شدیم، سیل بندی در ارتفاع ساختیم تا مردم در مواقع اضطراری به دردسر نیفتند، علاوه بر این نهضت آسفالت سازی داشتیم، بسیج سازندگی وارد شده و ۸۰ هزار متر مربع آسفالت انجام دادیم، آماده همکاری با مجموعه استانداری هستیم، ایزوگام و سیمان کمیته امداد را هم تامین و در اختیار آنها قرار دادیم.

وی از اقدامات سپاه در حوزه کمک های مومنانه سخن به میان آورد و اظهار داشت: ۸۵۳۶ کارت هدیه، ۲۹۳۰ پرس غذای گرم و ۶۳۱۳ پک جهیزیه داشتیم ضمن آنکه بسته های کمک های مومنانه هم توزیع شده اند.

نسخه اصلی تحریم تسلیم است اما شکست خوردند

سردار نظری نسخه اصلی تحریم را تسلیم و نقشه دشمن را برای ملت ایران انزوا دانست و با تاکید بر اینکه حالا اما خودشان در جنگ اصلی به انزوا رفته اند، گفت: آنها برنامه خود را عوض کرده اند و عملیات روانی را به سمت خانواده ها برده اند و در پی این هستند تا مسجد و هیات را از بین ببرند چرا که می دانند هر ضربه ای که خورده اند از مکتب حسینی بوده است.

وی القای ناامیدی را یکی از برنامه های دشمن دانست و بیان کرد: مردم ما باید بدانند که چه کارهایی صورت گرفته است. وی افزود: در همین دولت سیزدهم اقدامات زیادی در راستای حمایت اقشار جامعه انجام شده که مردم نتیجه آنها را چند سال بعد می بینند.

سردار نظری خصوصیت امنیتی _ دفاعی را برای سپاه رد کرد و گفت: ما مدافع نظام و دستاوردهای آن هستیم، در بحث های مهم و زیادی ‌ورود کردیم که نیاز فوری مردم بوده، همچون مسکن، سلامت و مهمتر از همه آبرسانی به بیش از چهارصد روستا!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه در حوزه آبرسانی به روستاها کارهایی انجام داده‌ایم که پایلوت کشور شده اند، ابراز داشت: از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۴۳۴ روستا را شناسایی و آبرسانی کردیم و اکنون نیز ۸۰ روستا را در دستور کار داریم، قرار است ۳ هزار و ۴۱۰ خانوار را به آب بهداشتی سالم برسانیم.

۴۹۱ زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کرده ایم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از ورود این نهاد بعد آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد و با تاکید بر اینکه این موضوع در مراسم حاج قاسم هم بود، گفت: ۴۹۱ نفر توسط اقشار بسیج با هزینه کرد ۱۳۳۰ میلیارد ریالی آزاد شده اند.

وی از ساخت بیش از ۵ هزار مسکن و مرمت بیش از ۲ هزار مسکن دیگر خبر داد و عنوان داشت: اکنون ۳۰۰ مسکن در دست ساخت داریم.

سردار نظری دشمنی را باعث انسجام نیروها و رشد کشور دانست و تاکید کرد: ان شاالله به زودی بینی دشمن را به خاک می مالیم.

حوزه رسانه و اطلاع رسانی را تقویت کنیم

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اطلاع رسانی اقدامات انجام شده را لازم برشمرد و با تاکید بر اینکه بسیاری از کارهای انجام شده را مردم نمی دانند، گفت: باید در حوزه رسانه و اطلاع رسانی خودمان را تقویت کنیم، ما بر حق هستیم اما جبهه باطل با ایجاد جنگ های روانی و روایتی کشور را به چالش می برد.

فرمانده سپاه ثارالله امید آفرینی را هدف بزرگ جبهه رسانه انقلاب خواند و تصریح کرد: این جبهه رفع شبهه و رفع تردید را در دستور کار قرار داده و کارهای انجام شده را به گوش مردم برساند.

وی از کارهای بزرگ در حوزه های مختلف سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: متاسفانه هم افزایی وجود ندارد ‌و بیشتر جزیره ای کار می شود که تبعا نتیجه و تاثیر آن هم کمتر خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار