خبرهای داغ:
حجت الاسلام گل محمدی:

کار فرهنگی نیازمند استقامت است

همدان- مسئول فرهنگی پایگاه شهید مطهری رزن گفت: کار فرهنگی استقامت می‌خواهد و نتیجه کار فرهنگی در استقامت دیده می‌شود و کسانی هم که در فرهنگ علوی، فرهنگ فاطمی، فرهنگ حسینی و فرهنگ مهدوی هستند باید استقامت کنند.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۲۷
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام گل محمدی در جلسه مسئولین فرهنگی پایگاه‌های مقاومت، به بیان اهمیت فرهنگ و لزوم کار فرهنگی در جامعه پرداخت و اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای ارزش‌ها جای خود را به ضد ارزش بدهد، به مرور زمان، آن ضد ارزش تبدیل به فرهنگ عمومی می‌شود و دیگر هيچ ارزشی برای انسان مهم نمی‌آيد و فرهنگ جامعه استحاله خواهد شد.

وی ادامه داد: همواره در طول تاریخ با دو جبهه فرهنگی مواجه بودیم، یکی جبهه باطل و دیگری جبهه حق که از زمان خلقت آدم تا قیامت این دو جبهه وجود داشته و دارد.

مسئول فرهنگی پایگاه شهید مطهری رزن در ادامه با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره هود افزود: کار فرهنگی استقامت می‌خواهد و نتیجه کار فرهنگی در استقامت دیده می‌شود و کسانی هم که در فرهنگ علوی، فرهنگ فاطمی، فرهنگ حسینی و فرهنگ مهدوی هستند باید استقامت کنند.

وی در ادامه گفت: حکومت طاغوت هر زمان که خواسته خود را بر کرسی قدرت بنشاند و فرهنگ خود را در جامعه مسلط کند، از دو حربه استفاده کرده است، یکی ارعاب و دیگری راه اندازی و زمينه سازی فساد در جامعه.

گل‌محمدی در پایان گفت: در مباحث فرهنگی ما باید اول مشکلات فرهنگ منطقه خود را شناسایی کنیم و بر طبق آن، کار فرهنگی انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار