سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان اعلام کرد:

3 واحد تولیدی استان زنجان موفق به دریافت جایزه ملی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران شدند

زنجان-سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: هدف از اعطای جایزه ملی کیفیت ارج نهادن به زحمات مدیران است که به کیفیت بها داده و به دنبال کسب رضایت مشتریان هستند.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۷۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

 

3 واحد تولیدی استان زنجان موفق به دریافت جایزه ملی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، مهدی قهرمانی اظهار داشت: در مراسم اهدای هفدهمین جایزه ملی کیفیت مبتنی بر مدل جهان اسلام که در محل اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار شد، ۳ واحد تولیدی از استان زنجان موفق به اخذ نشان شدند.

وی بیان کرد: جایزه ملی کیفیت ایران به عنوان بزرگترین رخداد نهضت فراگیر اهتمام، ابزاری برای اندازه گیری برخی معیار‌ها و وسیله‌ای برای ایجاد رقابت سالم و علمی در میان سازمان‌ها اعم از دولتی و خصوصی، تولیدی و خدماتی که در راستای اجرای بند بیستم ماده (۷) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، توسط سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی این وظیفه در کشور، به برگزیدگان اهداء می‌شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: در این دوره ۵۰۰ شرکت متقاضی دریافت جایزه ملی کیفیت در سطح کشور حضور داشتند که مورد پایش قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: پس از پایش و ارزیابی واحد‌های تولیدی شیرپاستوریزه پگاه زنجان و ترانسفورماتورسازی کوشکن در سطح تقدیرنامه اشتهار به کیفیت، برگزیده و مفتخر به دریافت جایزه ملی کیفیت ایران با درجه یک ستاره شدند و مجتمع فولاد البرز غرب موفق به اخذ گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.

قهرمانی ابراز داشت: هدف از اعطای جایزه ملی کیفیت ارج نهادن به زحمات مدیران و کارکنانی دانست که به کیفیت بها داده و با خلاقیت در تولید محصول یا ارائه خدمات مناسب به دنبال تامین انتظارت مشتریان و کسب رضایت آن‌ها هستند.

ارسال نظرات