مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

در جنگ شناختی دشمن علیه ملت، باید از واقعه عاشورا عبرت گرفت

ساری-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا خاطرنشان کرد:در جنگ شناختی دشمن علیه ملت بزرگ ایران باید از واقعه کربلا و عاشورای حسینی عبرت و درس گرفت.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۰۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

در جنگ شناختی دشمن علیه ملت، باید از واقعه عاشورا عبرت گرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم معارفه دکتر محمد علی موسی پور گرجی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت نوح (علیه السلام) اداره کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد باحضور سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا و سرهنگ ولی‌زاده جانشین سپاه ناحیه بهشهر و فرماندهان بسیج ادارات و مسئولین بندر امیرآباد و اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت حضرت نوح (علیه السلام) برگزار شد.

در جنگ شناختی دشمن علیه ملت، باید از واقعه عاشورا عبرت گرفت

سرهنگ مجید رضا شعبانی دراین  مراسم گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همدلی و همراهی بین مدیران، کارکنان و همه مجموعه های اثرگذار نیاز است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا خاطرنشان کرد:در جنگ شناختی دشمن علیه ملت بزرگ ایران باید از واقعه کربلا و عاشورای حسینی عبرت و درس گرفت.

سرهنگ شبعانی افزود: بایددو ماموریت اصلی را به خوبی پرداخت یکی کار و فعالیت در کارزار خدمت به مردم و نظام اسلامی با اولویت پرداختن به مسایل اقتصادی و معیشتی و دیگری روایت گری به اندازه، به موقع و صحیح خدمت انجام شده به مخاطبین و جامعه هدف می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار