خبرهای داغ:

کلنگ زنی مسجد النبی(ص) روستای سادات علوی کرخه

کلنگ ساخت مسجد النبی(ص) روستای سادات علوی از توابع بخش مرکزی شهرستان کرخه با حضور امام جمعه محترم شهرستان کرخه جانشین محترم سپاه ناحیه کرخه و جمعی از اهالی روستا در زمین محل احداث این مسجد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۵۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

در این مراسم جناب سروان پاسدار سید عیسی فواضلی جانشین سپاه کرخه، مسجد را پایگاه معنوی، سیاسی و فرهنگی مسلمانان دانست و افزود: بسیج و بسیجی‌ها از دل مسجد بپا خواستند و باید از ظرفیت مسجد در جهت خنثی کردن جنگ نرم استفاده شود.

 

امام جمعه محترم شهرستان کرخه حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد امیری با بیان اینکه مساجد محل دینداری هستند و ایمان به خدا، اقامه نماز، زکات و نسبت مبدا با معاد از ویژگی‌های انسان‌های است که در ساخت مساجد همت دارندخاطر نشان کرد: در صدر اسلام مساجد از عوامل اصلی اسلام برای قضاوت، امنیت، رفع دسیسه و جنگ و حتی رحمت به فقرا بود و انقلاب اسلامی ایران هم از مساجد آغاز شد. جنگ در مساجد اداره شد و فتنه هم در مساجد سرکوب شد.

 

امام جمعه محترم شهرستان کرخه با اشاره به درخواست مردم این روستا مبنی بر ساخت این مسجد گفت: این مسجد با مشارکت خیرین روستا با اهدای 300 متر مربع زمین جهت احداث این مکان مقدس و ساخت زیر بنای 200 متر مربع، ساخته خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که این روستا در فاصله ۵ کیلومتری از مرکز شهرستان کرخه قراردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار