خبرهای داغ:

صدور همه مجوز‌های میراث‌فرهنگی خوزستان از راه درگاه ملی مجوز‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان : از این پس همه مجوز‌ها و خدمات حوزه‌های سه‌گانه این اداره‌کل از راه درگاه ملی مجوز‌ها و به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۷۱
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده اظهار کرد: با هدف تسریع در صدور انواع مجوز‌ها و کوتاه کردن مسیر آن و در راستای بسترسازی انجام‌شده در سطح کشور و به تبع آن استان خوزستان، همه مجوز‌ها و خدمات حوزه‌های سه‌گانه میراث‌فرهنگی، از راه درگاه ملی مجوز‌ها و به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می‌شوند.

 

صدور همه مجوز‌های میراث‌فرهنگی خوزستان از راه درگاه ملی مجوز‌ها

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در این‌باره توضیح داد: درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار، بستری اینترنتی تحت مدیریت دبیرخانه «هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار» است که برای همه کسب و کار‌های موجود در کشور، شرایط، مدارک، مجوز‌های پیش‌نیاز، هزینه و زمان صدور مجوز را شفاف ارائه می‌کند.

 

او با بیان این‌که همه متقاضیان می‌توانند از راه درگاه یادشده پیگیر صدور مجوز‌های خود باشند تأکید کرد: این تصمیم به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع و خدمات‌دهی مطلوب و سریع به آن‌ها اتخاذ شده است.

 

ارسطوزاده گفت : درگاه ملی مجوزها، تنها مرجع رسمی اعلام شرایط صدور مجوز‌های کسب‌وکار و معرفی مرجع قانونی صادرکننده همه مجوز‌های کسب و کار‌ها در کشور محسوب می‌شود.

 

وی افزود: همه متقاضیان صدور مجوز می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی www.mojavez.ir درخواست خود را ثبت و از همین راه پیگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار