خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین؛

صداقت در اطلاع رسانی و خبرهای امیدبخش شاخصه خبرگزاری بسیج است/افزایش ۴۶ درصدی کمک های مردمی در چهار ماهه سالجاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تبریک روز خبرنگار اطلاع رسانی صحیح و انتشار اخبار امید بخش را از شاخصه های این رسانه انقلابی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۲۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

 

قزوین_ به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه به عنوان ابزار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه نقش موثری در آگاهی بخشی و امید دهی به جامعه دارد.

وی تصریح کرد: خبرگزاری بسیج به عنوان یک رسانه انقلابی نقش موثری در جذب مخاطبین داشته و اخبار را با رویکرد رشد و تعالی منتشر می کند. 

وی امانتداری در خبر و صداقت در رفتار حرفه ای را از شاخصه های موثر بسیج عنوان کرد و گفت: خبرگزاری بسیج به عنوان رسانه انقلابی هدفی جز واقع بینی در همه امور ندارد.

ظاهری اظهار کرد: با توجه به تبلیغات منفی دشمنان و استوری های سلبریتی های ضد انقلاب مبنی بر عدم کمک به کمیته امداد، میزان کمک های مردمی نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش یافته است و در خصوص جمع آوری کفاره و سایر کمک های مردمی رکورد بی نظیری ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تشریح کرد: میزان کمک های مردمی و خیرین نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته است. در خصوص کفاره با تهیه کار رسانه ای واریز به حساب ولی نعمتان خویش داشتیم و کارت تهیه نان برای جامعه هدف فراهم و با احترام تقدیم انان شد که در این حوزه کمک ها رشد قابل توجهی داشت که نشان از اعتماد مردم عزیز به خادمین خود در کمیته امداد امام خمینی دارد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها