پیام تبریک فرمانده سپاه نیکشهر به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار

به مناسبت روز خبرنگار سرهنگ حسین نکویی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر طی پیامی این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۵۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

به نام خداوند لوح و قلم
حقیقت نگار وجود و عدم

مقام معظم‌ رهبری (مدظله العالی):
« اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.*»

۱۷ مرداد مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و شهید ناصر ریگی سرپرست کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف و دیگر کارکنان این کنسولگری به عنوان روزخبرنگار در تقویم جمهوری اسلامی یادآور حماسه آفرینی ها و تلاش های خالصانه مردان و زنانی ست که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.
بزرگداشت روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته با ویژگی هایی همچون شجاعت، صداقت و امانت که به راستی با نماد تعهد، وظیفه شناسی، آگاهی بخشی و مطالبه گری در مسیر حقیقت جان خود را جهت عینیت بخشیدن به " ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ " در طبق اخلاص گذاشته اند.
ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و شهدای رسانه کشور و خبرنگاران شهید استان، از تعامل سازنده و مساعی ماندگار خبرنگاران و اصحاب رسانه وافسران جهاد تبیین در انعکاس واقعی و عینی اخبار با امید به تحقق و تبیین جایگاه شایسته و فضای موثر رسانه ، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای همه فعالان و نیک اندیشان بی‌ادعا و بلند نظر این عرصه، از درگاه خداوند متعال سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار