پیام تسلیت سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی در پی درگذشت استاد مرتضی شریفی گلزار؛ نقاش و هنرمند برجسته عرصه هنرهای تجسمی

سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی باصدور پیامی درگذشت استاد مرتضی شریفی گلزار، نقاش و هنرمند برجسته عرصه هنرهای تجسمی کشور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۶۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی باصدور پیامی درگذشت استاد مرتضی شریفی گلزار ، نقاش و هنرمند برجسته عرصه هنرهای تجسمی کشور را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت اندوه‌بار هنرمند متعهد، انقلابی و پیشکسوت عرصه نقاشی، استاد مرتضی شریفی گلزار ، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
 استاد مرتضی شریفی گلزار شخصیت بزرگی بود که عمر پربرکت خویش را با عشق و هنر متعهدانه در هم آمیخته و سالها با جان و دل خود در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن با آثارش کنار مردم بود و باورها و آرمان های مردم را نقش زد؛ انقلابی بود و تفکر آرمانی داشت، همواره با روحیه انقلابی و با زبان هنر، ثابت قدم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاد.
 یقینا نام و آثار هنری این استاد و هنرمند پیشکسوت ارزشمند روایتگر انقلاب و حماسه برای همیشه در تاریخ هنر ایران اسلامی ماندگار خواهد بود. و شاگردان ایشان که تربیت یافته مکتب استاد بودند یقینا راه او و هدف او را دنبال خواهند نمود.
سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی و انجمن هنرهای تجسمی بسیج درگذشت این هنرمند مخلص و متعهد را به خانواده معزّز شریفی، هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و تمامی شیفتگان و دلبستگان و شاگردان آن استاد ارجمند تسلیت و تعزیت عرض گفته و از خداوند متعال برای آن فقید فرهیخته، رحمت و غفران واسعه و برای عموم سوگواران و تعزیت‌داران، صبر و اجر جزیل مسئلت دارد. در آخر از زحمات شبانه روزی همسر محترمه و فداکار استاد که همیشه کنارشان بودند کمال تشکر و قدردانی را نیز داریم.
سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار