مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

آزادگان گنجینه‌های ارزشمند هستند که مطلق به زمان و مکان خاص نیستند

زنجان _ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:آزادگان گنجینه‌هایی هستند که به زمان و مکان خاصی اختصاص ندارند و با کوله‌باری از خاطرات تلخ شیرین هستند.
کد خبر: ۹۵۳۲۸۵۶
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

آزادگان گنجینه‌ها ارزشمند هستند و مطلق به زمان و مکان خاص نیستند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ؛عباس برزگر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۲ با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌هایی هستند که به زمان و مکان خاصی اختصاص ندارند و با کوله‌باری از خاطرات تلخ شیرین در ۲۶ مردادماه به میهن بازگشتند، اظهار داشت: از مرکز دستور‌العملی با عنوان «الماس‌های درخشان» صادر شده است که در این راستا برنامه‌های اثرگذاری برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه ۵۳۵ آزاده در استان زنجان در قید حیات هستند،گفت: برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن۲۶ عنوان برنامه تدوین و ابلاغ شده است.

وی در ادامه گفت: تبلیغات فضای شهری، فضاسازی مراکز عمومی، اکران و فیلم با موضوع آزادگان، تبلیغ ورود آزادگان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، اجرای طرح سپاس، تحلیل از آزادگان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین و تبلیغ، برگزاری مراسم شب شعر، برگزاری اردوی یک روزه برای آزادگان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس،سالروز ورود آزادگان به میهن است.

برزگر با بیان اینکه خبرنگاران با قلم خود در تبیین از خودگذشتگی ایثارگران و جانبازان نقش بسزایی دارند،عنوان کرد: امروز مهمترین وظیفه رسانه ها تبیین فرهنگ مقاومت و ایثار است.

 

این مسئول با بیان اینکه امروز بر ما واجب است نسبت به مسئولیتی که داریم جامعه عمل بپوشانیم و فقط ادعا نباشد،افزود:در کشور ایران اسلامی کارهای بزرگی در حال اجرا است که نیازمند انعکاس اخبار آن است و این موضوع به دست خبرنگاران میسر می شود.

 

برزگر در پایان خاطرنشان کرد:ما مدیون شهدا هستیم واز مدیران دستگاه‌های اجرایی استان درخواست داریم که یک درصد از اعتبارات کل هر دستگاه را به حوزه ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت اختصاص دهند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار