اربعین؛

برگزار ی جلسه شورای اداری شهرستان ویژه دهلران

جلسه شورای اداری شهرستان ویژه دهلران با حضور امام جمعه،فرماندار دهلران،فرمانده سپاه ناحیه و دیگراعضای شورا در سالن فرمانداری برگزار شد. 
کد خبر: ۹۵۳۲۹۱۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
برگزار ی جلسه شورای اداری شهرستان ویژه دهلران

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه دهلران در نشست شورای اداری گفت :استان باید شهرستان دهلران را در بودجه های اربعین و تردد زوار ویژه مدنظر داشته باشند.

 

موسوی،امام جمعه دهلران عنوان کرد: اربعین نزدیک است و توفیقی است تا به زائران اربعین حسینی خدمت کنیم.

 

امام جمعه دهلران به اربعین و خدمت مردم شهرستان،بخش ها و مسئولان درفراهم کردن بستر برای خدمت به زائران اشاره و افزود:از تلاش مسئولان شهرستان و فرماندار ویژه شهرستان درایجاد زیرساخت های سایت جدید اربعین هم قدردان میشود.

 

موسوی از مسئولان ستاد اربعین مرکز و استان خواستار توجه به بودجه های اربعین و ذکر نام دهلران بعنوان پرترددترین مسیر اربعین و حضور استان های معین درایام اربعین در این شهرستان شد.

وی برضرورت استمرار نظارت بر بازار و توجه به ساخت و ساز مساجد در برخی محلات شهر تاکید و گفت:کارگروه ویژه برای اربعین و پیگیری موضوعات آن درشهرستان تشکیل شود. 

لطیف صادقی،فرماندار گفت:

اربعین فقط بحث مهران نیست،بلکه بحث استان است که دو دروازه وجود دارد یکی در شمال استان و یکی در جنوب استان که دهلران است.

 اعتبار سال گذشته دهلران برای اربعین ۳۰۰میلیون تومان بود.

درحال راه اندازی سایت اربعین در ورودی شهر،از سمت مهران برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستیم که در ایام غیر اربعین با عنوان پارک خطی از آن استفاده خواهدشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار