خبرهای داغ:

۲۰۰ نفر از بسیجیان میانه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

تبریز- ۲۰۰ نفر از بسیجیان حوزه‌های محلات شهرهای میانه، ترکمانچای، ترک و آقکند در قالب شش اتوبوس، از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۴۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه میانه در آیین بدرقه این اردوی دو روزه، راهیان نور را اردویی وزین، معنوی و بسیار پرمحتوا توصیف کرد و گفت: قدرت برتر ما در جنگ تحمیلی قدرت ایمان بود و ما به واسطه ایثار و فداکاری های نشات گرفته از قدرت ایمان رزمندگان، توانستیم بر دشمن، چیره شويم.

   محمد بیرامی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف از اجرای راهیان نور، تقویت ایمان است، از شرکت کنندگان خواست تا با دوری از فضای مجازی در طی اردو، بیشترین بهره معنوی را از حضور در مشهدالشهدا، دریافت کنند.

   فرید قشلاقی معاون فرماندار میانه نیز با بیان انتظارات خود از نتایج اردو گفت: انتظار می رود تا زایران راهیان نور تبدیل به راویان نور شده و با انتقال پیام شهدا به دیگران، خون معنوی تازه ای را به رگ‌های جامعه تزریق کنند.

کاروان راهیان نور قبل از حرکت به سمت مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان پیشرفت از کارخانه فولاد میانه بازدید کردند.

   همچنین رزمندگانی از دوران دفاع مقدس، این کاروان را همراهی کرده و در طول سفر و یادمان‌های مسیر، ایثار و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی را برای شرکت کنندگان در این اردو، روایت خواهند کرد.

ارسال نظرات