رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران :

کانونهای رسانه در تمام شهرستانهای استان تهران ایجاد می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران گفت: سازمان بسیج رسانه از ابتدای سال طرح راویان پیشرفت را آغاز کرده تا به نمایش بیشتر پیشرفت‌های کشور و با هدف امیدآفرینی بپردازد.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۵۵
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج فیروزکوه، مصطفی قاضی زاده  در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان فیروزکوه که  در مجتمع خلیج فارس  شهرداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای اهل قلم و خبرنگار اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه با رویکرد تحقق عدالت رسانه‌ای  با کمک نهادهای مرتبط درصدد ایجاد کانونهای رسانه در تمام شهرستانهای استان تهران است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران ادامه داد: سعی کردیم سازمان بسیج رسانه را به صورت علمی‌محور اداره کنیم؛ ما به دنبال کلام روایت هستیم،که در واقع همان جهاد تبیین است ، برای تاثیرگذاری رسانه ها باید به محتوا، مفهوم‌سازی و تعریف کلام روایت‌ها توجه ویژه ای شود.مشکلی که متاسفانه در یکسال اخير گریبانگیر بعضی از رسانه‌ها شده و از جهاد تبیین فاصله گرفته اند

این مسئول بیان کرد: طرح عملیاتی و کلی جهاد تبیین موضوع  اصلی و با رویکرد نشاط و امیدآفرینی در کانونهای ما است

وی یادآور شد: با توجه به برنامه ابلاغی سال ما در سازمان بسیج رسانه دنبال سه الگو هستیم؛ جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی و از طریق برنامه‌هایی که داریم انشالله به مدد حضرت حق و همت اصحاب رسانه عملی خواهند شد.

قاضی زاده از برگزاری جشنواره ابوذر در سال جاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با توجه به تبلیغات در بین رسانه های فیروزکوه انتظار می‌رود استقبال بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از این رویداد رسانه ای رخ دهد.

وی با بیان گوشه ای از دستورالعمل و بخشنامه های مرتبط اظهار داشت هدف از برگزاری جشنواره ابوذر در سالهای متوالی کشف و حل مسئله با کمک ابزار رسانه است که الحمدلله به نتایج خوبی هم رسیده ایم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران همچنین بیان کرد: اردوهای راویان پیشرفت که سازمان بسیج رسانه امسال آغاز کرده است با هدف به نمایش گذاشتن  بیشتر پیشرفت‌های کشور با ایده مهم طرح عملیاتی دیده‌بان رسانه و همکاری سایر سازمان‌های مرتبط جهت بر طرف کردن مشکلات در حوزه‌های اقتصادی و بیان موفقیت ها و پیروزی های این زمینه است.

وی درپایان افزود: همچنین طرحی تحت عنوان جام رسانه امید در قالب حل مشکلات محلات و شهرستانها  که قرار است اصحاب رسانه  در این رویداد پس از اعلام یک موضوع و مشکل به تولیدمحتوا و انتشار در سکوهای مختلف بپردازند.تا به نتیجه دلخواه و حل مشکل برسد و در دو مرحله  استانی و کشوری به داوری هیأت داوران سپرده خواهدشد.

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار