خبرهای داغ:

اختتامیه پنجمین کنگره شعر محرم در تبریز برگزار می‌شود

تبریز- آیین اختتام پنجمین کنگره منطقه‌ای شعر محرم ویژه استان های شمالغرب کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۴۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرحله اول این رویداد ادبی و عاشورایی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی برگزار می شود، طبق فراخوان صادره با اتمام مهلت ارسال آثار در 22مرداد به پایان رسید و آیین اختتامیه به زودی برگزار خواهد شد.
دبیر علمی کنگره استاد جلال محمدی از حضور بیش از 200 شاعر از استان های شمالغرب کشور که بالغ 600 اثر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه محور اصلی کنگره منطقه‌ای شعر محرم شخصیت حضرت علی اکبر(ع) بود امسال نیز با استقبال پرشور شعرای استان های شمالغرب روبرو شدو حضور شعرای جوان نیز پر رنگ بود.
 علاوه بر شعرای استان های شمالغرب کشور آذربایجان شرقی، آذربابجان غربی، اردبیل و زنجان شعرای سایر استان ها و کشور عراق و جمهوری آذربایجان نیز استقبال خوبی داشتند.
با توجه به برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان شرقی در آبان ماه سال جاری یکی دیگر از محورهای کنگره دلبستگی رزمندگان دفاع مقدس و حماسه سازان مدافعان حرم و عموم جوانان ایران به جناب حضرت علی اکبر (ع)بود که آثار محتوایی و ارزشمندی نیر در این رابطه به دبیرخانه کنگره ارسال گردیده است.
بعد از بررسی و داوری آثار از برگزیدگان و منتخبین در آیین اختتامیه این رویداد تجلیل به عمل خواهد آمد.
آیین اختتام روز سه شنبه ۱۴۰۲/۵/۳۱ از ساعت ۱۵/۳۰در سالن همایش های اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی واقع در ابتدای خیابان آزادی (جنب مسجد طوبی)برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار