جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس:

جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از مبارزه نخواهد کشید /جهاد با دشمنان تا فتح سنگر‌های کلیدی جهان ادامه دارد

ساری-جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس با بیان اینکه جبهه مقاومت، حماس و حزب الله، بار‌ها رژیم صهیونیستی را شکست دادند ،تاکید کرد: جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از مبارزه نخواهد کشید.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۴۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از مبارزه نخواهد کشید /جهاد با دشمنان تا فتح سنگر‌های کلیدی جهان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار محمد رضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس شامگاه پنج شنبه در مراسم  اربعین شهید مدافع حرم مهدی اکبرپور روشن و بیست و یکمین یادواره شهدای روستای روشن آباد بابل  گفت: اگر بخواهیم حسینی زندگی کنیم باید مثل شهداء باشیم، اولین وظیفه ما شناخت امام حسین علیه السلام و فضائل آن حضرت می‌باشد و در این راه باید با جان و مال و آبرو با حسین علیه السلام بیعت کرد.

سردار فلاح زاده افزود: برخی گفته اند که امام حسین (ع) برای حکومت قیام کرد و برخی دیگر هدف قیام را شهادت طلبی آن حضرت بیان نمودند، اما حضرت در بیانات خویش هدف قیام خود را احیای سیره و سنت رسول الله و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اعلام نمود، زیرا خاندان بنی امیه سبب بدعت در اسلام، جنایت و فساد اخلاقی و ... را در جامعه ترویج می‌نمودند. اگر نبود مجاهدت‌ها و ایثار ائمه معصوم و علمای اسلام، اکنون هیچ نامی از اسلام ناب محمدی در دنیا وجود نداشت و سرچشمه اسلام ناب از نهضت عاشوراست.


جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام عاشوراست، امام راحل به پشتوانه ملت شریف ایران مشت در دهان استکبار جهانی زد و بار دیگر نهضت عاشورا را در ایران اسلامی رقم زد، اما اینبار مردم در کارزار قیام علیه استکبار جهانی نگذاشتند که امام وقت (امام خمینی رحمه الله) به مذبح برود.

به گفته سردار فلاح زاده اگر نبود مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهداء اکنون چیزی از اسلام ناب محمدی باقی نمی‌ماند.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جبهه مقاومت، حماس و حزب الله، بار‌ها رژیم صهیونیستی را  شکست دادند تصریح کرد: جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از مبارزه نخواهد کشید و آن روز، زمان آتش‌بس در اختیار نیرو‌های جبهه مقاومت خواهد بود.

سردار فلاح زاده  با بیان اینکه آمریکا با نیروسازی در منطقه اقدام به تخریب کشور‌ها از جمله سوریه و عراق، یمن و دیگر کشور‌های اسلامی با ایجاد داعش کرد، گفت: داعش در مقطعی به حرم حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) رسیده بودند و در دسترس تک تیرانداز‌های داعش بود، ولی دلدادگان امام حسین (ع)، به مصاف دشمنان خدا رفتند و آن‌ها را عقب راندند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه در مقابله با داعش یک بار دیگر اردوگاه علویان در مقابل اردوگاه امویان قرار گرفته بود، افزود: داعش عهد بسته بود که حرم حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) را با خاک یکسان کند و برای خود حکومت جهانی در نظر گرفته بود، ولی با پیروان امام حسین (ع) روبرو شدند و اجازه وقوع کربلای دیگری ندادند و داعش را نابود کردند.

جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از مبارزه نخواهد کشید /جهاد با دشمنان تا فتح سنگر‌های کلیدی جهان ادامه دارد

وی اضافه کرد : برخی تصور می‌کنند که جبهه نبرد داعش و سوریه ربطی به ایران ندارد، این‌ها سخت در اشتباهند، زیرا مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمود که خطر داعش تنها برای سوریه و عراق نیست بلکه این خطر متوجه سراسر جهان اسلام و تهدیدی برای بشریت است.

سردار فلاح زاده تصریح کرد:داعش بخش اعظمی از سوریه و عراق را به تصرف خویش درآورد و تا نزدیکی مرز‌ها جمهوری اسلامی نفوذ کرد و در مصاحبه هایشان می‌گفتند شیعیان یا باید تحت سیطره حکومت ما در بیایند یا همه‌ی آن‌ها را خواهیم کشت و دختران و زنانشان را به کنیزی و اسارت خواهیم برد


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران  خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی گفت: همه شهیدان ما افتخارشان به این است که پیرو امام حسین (ع) هستند و به تعبیر حاج قاسم سلیمانی، همه ملت امام حسین (ع) هستیم و هیچ وقت از جهاد و مبارزه با دشمنان خدا دست بر نمی‌داریم.

سردار فلاح زاده تاکید کرد: حاج قاسم نه درشعار که در عمل ولایتمدار بود، او در تمامی صحنه‌های سخت دفاع مقدس و جای جای جبهه مقاومت برای دفاع از ولایت فقیه و دستاورد‌های آن و ترویج احکام نورانی اسلام و مکتب اهل بیت (ع) حاضر شد.

سردار فلاح زاده مردمداری حاج قاسم را از دیگر مشخصه‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت: از نسل جوان می‌خواهم از پیران امت و معمرین امت بخواهند که خاطرات دوران دفاع مقدس جبهه دفاع از حرم را برایشان بازگو کنند و شهدا و رزمندگان را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران  تصریح کرد: در این مقطع نیز به حول قوه الهی، با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و جهاد و تلاش مردان خدا و صبر و بردباری و حمایت و پشتیبانی امت حزب الله، به کوری چشم دشمنان مشکلات اقتصادی کشور را هم حل و فصل خواهیم کرد و تا آخر به مصاف دشمنان انقلاب خواهیم رفت و تا فتح سنگر‌های کلیدی جهان به این راه روشن خودمان که راه شهیدان و شهید سلیمانی است، ادامه خواهیم داد.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود  به ویژگی های شهید مدافع حرم مهدی اکبرپور روشن  پرداخت و افزود:شهید اکبرپور بیش از ۵۰ ماه مجاهدت درجبهه سوریه علیه داعش انجام داد، از خصوصیات بارز این شهید این بود که اهل خمس بود، متواضع و خالص بود، متشرع وخستگی ناپذیری از ویژگی بارز وی بود، مردم داری و افتادگی او زبانزد همکاران بود و در بین نیرو‌های افغان و پاکستانی و سوری و عراقی و بسیجی با افتادگی و فروتنی رفتار میکرد.

سردار فلاح زاده به ایثار پدران و مادران و همسران شهدا اشاره کرد و ادامه داد: خانواده‌های شهدا بالاترین انفاق را کرده اند، چون عصاره‌های جانشان و پاره‌های تنشان را تقدیم کردند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه تمام دستاورد‌های انقلاب مرهون فداکاری شهیدانی است که در جبهه‌ها مقابل دشمن قد علم کردند و دشمن را به خاک مذلت کشاندند، افزود: انقلاب مرهون لقمه حلال پدران و شیر پاک مادران شهدا است، پدران و مادرانی که از امتحان سربلند بیرون آمدند، اینان الگوی تمام عیار نسل حاضر و نسل‌های بعدی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار