خبرهای داغ:
معاون فنی و توسعه سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی:

همت ایرانی در تراکتورسازی تبلور پیدا کرده است

تبریز- معاون فنی و توسعه سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی گفت: قدم زدن در تراکتورسازی افتخار برای هر ایرانی است چراکه این مجموعه توانسته حلقه تولید را در داخل خود به نحو احسن تکمیل و می توان در واقع تبلور همت ایرانی را در تراکتورسازی دید و معنی کرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۹۶
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیرضا شریفی در پایان دو روز همایش سالانه خود در تبریز و بازدیدی از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، افزود: در شرایط کنونی زیست بوم سیاسی فعلی دنیا برای حضور در میان ابرقدرت های جهانی باید صنعت های همچون تراکتورسازی را الگو قرار دهیم و به این صنایع به عنوان نشان و برند ملی ایرانی افتخار کنیم.

در حال حاضر 5 مرکز استانی کشور از زیرساخت های اچ دی(HD) بهره مند هستند
وی درباره حوزه فعالیت خود نیز اظهار داشت: در حال حاضر 5 مرکز استان از 33 مرکز استانی کشور از زیرساخت های اچ دی(HD) بهره مند هستند و مابقی مراکز نیز در رقابت تنگا تنگ برای مجهز شدن به این زیرساخت های فنی در حوزه رسانه هستند.

شریفی با اشاره به تاکید ریاست سازمان صدا و سیما برای هدایت زیر ساخت ها به سمت تکنولوژی فورکی (4K)گفت: در کشور سه تکنولوژی اس دی(SD)، اچ دی(HD) و فورکی (4K)وجود دارد و برای اینکه به برنامه اعلامی از سوی ریاست سازمان دست یابیم باید کل زیرساخت از اچ تی(HT)کشور به سمت تکنولوژی اچ دی(HD) جابجا شود و بینندگان بعداز این مرحله در گیرنده های خانگی خود بین اچ دی(HD) و فورکی (4K) رقابت داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار