خبرهای داغ:

رقابت بانوان خوزستان در جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر

جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر نیروی زمینی سپاه با حضور بانوان ورزشکار خانواده‌های کارکنان قرارگاه منطقه‌ای کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۶۱
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه عصر در سخنانی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در راستای تعالیم دین مبین اسلام اهمیت خاصی به تربیت بدنی و ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی می‌دهد.

رقابت بانوان خوزستان در جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر با حضور خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی سپاه و با کمیت و کیفیت مطلوب از ۲۸ مرداد ماه سال جاری به میزبانی تیپ ۲۱ زرهی امام رضا علیه السلام در شهرستان نیشابور آغاز شد.

سردار خادم سیدالشهدا ادامه داد: تیم ورزشی بانوان قرارگاه منطقه‌ای کربلا در سال جاری در قالب دو تیم آمادگی جسمانی و دارت در مسابقات فرهنگی ورزشی کوثر نیروی زمینی سپاه در شهرستان نیشابور شرکت کردند.

وی افزود: قرارگاه منطقه‌ای کربلا در قالب هفت تیم از رده‌های حوزه سرزمینی قرارگاه کربلا مستقر در شهر‌های جنوب غرب کشور با حدود ۱۰۰ تن از ورزشکاران نخبه‌ی بانو در این مسابقات حضور دارد.

سردار خادم سیدالشهدا در خصوص اهداف برگزاری مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر بیان نمود: نیروی زمینی سپاه همانطور که به تقویت بنیه اعتقادی و معنوی پاسداران و خانواده معزز آنان اهمیت می‌دهد، به آمادگی جسمانی آن‌ها نیز توجه ویژه دارد.

وی افزود: نخبه‌یابی یکی از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر است تا بعد از شناسایی بهترین‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی، برای آن‌ها سرمایه گذاری شود تا بتوان ورزشکارانی با سطح بالایی از آموزش و کسب مهارت‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات ویژه نیرو‌های مسلح که در سطح کشوری برگزار خواهد شد، داشته باشیم.

سید حبیب الله حسینی فالحی معاون فرهنگی قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز بیان کرد: تیم ورزشی بانوان قرارگاه کربلا در رشته‌های شنا، تیراندازی، والیبال، تکواندو، بدنسازی و دارت در این مسابقات حضور یافته است.

وی گفت : برگزیدگان این دوره از مسابقات رده‌های نیروی زمینی سپاه به مسابقات ستاد کل سپاه و نیرو‌های مسلح معرفی می‌گردند.

مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر نیروی زمینی سپاه همه ساله با حضور از بین ورزشکاران همسر و دختر خانواده‌های کارکنان پایور رده‌های نیروی زمینی سپاه به میزبانی یک یگان نیروی زمینی سپاه در یکی از شهر‌های کشور برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار