خبرهای داغ:

سوگواره سه ساله حسینی ویژه بانوان در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه از برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت حضرت رقیه (س) همراه با اجرای نمایش و سرود در مسجد امام هادی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۷۰
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شهادت حضرت رقیه (س)، مراسم سوگواره سه ساله ی حسینی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با همکاری کانون الهادی (ع) در مسجد امام هادی (ع) سرخه ویژه خواهران برگزار شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در خصوص جزئیات این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه شهادت حضرت رقیه (س) با سخنرانی بناییان از معلمان قرآنی با محوریت تربیت کودکان و احترام به والدین همراه با سخنرانی و روضه خوانی در مسجد امام هادی (ع) برگزار شد.

او افزود: این برنامه با همکاری حلقه شهید علیرضا کلامی و اعضای شورای حلقه شهید اسماعیل جمال دختران شهید حاج قاسم برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) اضافه کرد: اجرای نمایش حضرت رقیه (س) با همکاری حلقه شهید علیرضا کلامی، اجرای سرود توسط اعضای این حلقه و سینه زنی و مداحی توسط حلقه شهید اسماعیل جمال از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بوده است.

ابراهیمی یادآور شد: همچنین در پایان مراسم جوایزی به اعضای گروه سرود اهدا و فرمانده پایگاه، مسوول کانون الهادی (ع) و جمعی دیگر از بسیجیان پرتلاش تجلیل  و قدردانی و حاضرین در این محفل پذیرایی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار