رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد:

برنامه ریزی برای تشکل شورای بین بخشی واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: از اهداف اصلی این شورا استفاده از ظرفیت های مشترک واحدهای تولیدی و صنعتی استان در بحث اطلاع رسانی و غیره می‌‌باشد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۱۸
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

برنامه ریزی برای تشکل شورای بین بخشی واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، صمد یوسفی اصل در آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه و اقتصاد استان زنجان با بیان اینکه موضوع اقتصاد و رسانه در استان نیاز با تقویت و نزدیکی هرچه بیشتر دارد، اظهار کرد: ما علاقه‌مند به انجام این مهم هستیم چرا که نتیجه نزدیکی این دو محور به یکدیگر موجب قدرتمندی هر دو می‌شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی و برگزاری نخستین جشنواره رسانه و اقتصاد استان زنجان به همت اتاق بازرگانی زنجان و خانه مطبوعات استان، اظهار کرد: شاهد حضور بسیار خوبی از سوی اصحاب رسانه استان زنجان در این جشنواره بودیم و از رسانه‌های مختلف در این جشنواره شرکت گسترده‌ای داشتند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه یکی از هدف‌های برگزاری نخستین جشنواره رسانه و اقتصاد استان زنجان نزدیکی حوزه اقتصاد و رسانه به یکدیگر بوده است، گفت: این مهم از سوی اتاق زنجان فراهم شد تا شاهد نزدیکی این دو مهم به یکدیگر باشیم.

یوسفی اصل با تاکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در کمک و بهبود اقتصاد بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: با توجه به متوسط بودن سطح واحد‌های تولیدی در استان و خوب نبودن روابط این واحد‌ها با رسانه‌ها، باید به برقراری این روابط کمک شود.

وی از برگزاری جشنواره رسانه و اقتصاد به صورت منطقه‌ای به همت اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و گفت: برنامه ریزی این مهم در حال انجام است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی تشکیل شورای اطلاع‌رسانی اتاق بازرگانی زنجان، اظهار کرد: از اهداف اصلی این شورا استفاده از ظرفیت‌های مشترک واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در بحث اطلاع رسانی و ... می‌باشد.

یوسفی اصل با اشاره به اینکه نیاز به تقویت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد‌های تولیدی می‌باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا شورای بین بخشی واحد‌های تولیدی و اقتصادی با هدف هم‌افزایی هرچه بیشتر در دستور کار اتاق است.

ارسال نظرات