خبرهای داغ:

جشنواره مالک‌اشتر و اختتامیه جشنواره اُسوه بسیج در دزفول برگزار شد/ فرمانده سپاه خوزستان: بسیج باید همواره تکیه‌گاه مردم باشد

به‌همت ناحیه مقاومت بسیج دزفول، جشنواره مالک‌اشتر بسیج به‌منظور تجلیل از رده‌ها و معاونت‌های موفق‌تر سال ۱۴۰۱ و همچنین اختتامیه جشنواره اُسوه بسیج به‌منظور تجلیل از پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر مساجد و محلات شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۱۱
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دزفول، در این آیین، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، و همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه نزدیک به قله هستیم؛ اظهار کرد: همه ما ماموریت و تکالیفی نسبت به کشور و نسبت به جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم؛ و این وظیفه، تکلیف و مأموریت شاخصه‌ایست که همه ما را به سمت یک قله و هدف مقدس سوق می‌دهد.

 

 

 

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: شناخت آن قله بسیار اهمیت دارد و ما به‌عنوان کسانی که احساس مسئولیت می‌کنیم، و نگاهِ ما نگاهِ خدمت به جامعه است، باید مسیر را بشناسیم. لازمه شناخت مسیر، شناخت دشمنانی است که همواره در کمین هستند و بنا دارند درمقابل هدفی که ما دنبال می‌کنیم صف‌آرایی کنند و ما را وادار به عقب‌نشینی و شکست کنند.

 

 

 

وی تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم از دیرباز همواره در توطئه بوده‌اند تا به هرطریقی انقلاب اسلامی را وادار به شکست کنند.

 

 

 

شاهوارپور گفت: رویکرد انقلاب اسلامی، رویکرد تفکر بسیجی و ولایی این است که ما در مقابل خواسته‌های نامتعارف و خواسته‌های ارباب‌رعیتی جریان استعمار، باید نسخه ایستادگی و مقاومت را برای کشورمان درنظر بگیریم.

 

 

 

وی با بیان اینکه بسیج یکی از مجموعه‌هایی است که همواره در زمینه کادرسازی در حال انجام تلاش و مجاهدت است؛ افزود: نگاه مردم به بسیج باید امیدوارانه باشد و بسیج نیز باید همواره تکیه‌گاه مردم باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: از سال گذشته همت و تلاش مجموعه سپاه شهرستان، رونق‌بخشی و تحول در پایگاه‌های محلات بود که به لطف خواهران و برادران فعال در پایگاه‌های سطح شهرستان، در موضوعات محله اسلامی و اقدامات محله‌محوری رشد خوب و چشم‌گیری حاصل شد که جای قدردانی و تشکر دارد.

 

سرهنگ پاسدار بهروز حکمت‌پور افزود: سال گذشته نمایشگاه طرح اُسوه بسیج به‌صورت حوزه‌ای در دزفول برگزار شد و امسال شاهد برگزاری این نمایشگاه به‌صورت شهرستانی و به‌مدت سه شب در محل حسینیه ثارالله بودیم.

 

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: امروز سپاه و بسیج با تفکر انقلابی و ولایی، عمل جهادی، بهره‌گیری از کلام‌الله مجید و استفاده از ظرفیت مردمی، به جایگاهی رسیده‌اند که در گام دوم انقلاب شاهد فعالیت‌ها و پیروزی‌های پیاپی و چشم‌گیر آن‌ها هستیم.

 

علیرضا خردمند خاطرنشان کرد: امروز در قالب جشنواره مالک‌اشتر علاوه بر شناسایی مدیران موفق، از فعالیت افراد موفق در سپاه نیز تجلیل خواهد شد و این بهترین مصداق کادرسازی است که در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: جوانان بسیجی عزیزی که امروز در جشنواره‌های مالک‌اشتر و اُسوه شناسایی می‌شوند، الگوهای برتر جامعه هستند و جامعه می‌تواند از این الگوها به بهترین شکل استفاده کند.

 

خردمند گفت: اگر امروز سپاه به‌عنوان الگوی برتر نهادها و مجموعه‌های سازمانی در سطح کشور شناخته‌شده است، به‌برکت همین کادرسازی است که در بسیج اتفاق ‌می‌افتد.

 

فرماندار دزفول افزود: جا دارد از حضور همیشه‌درصحنه و شبانه‌روزی بسیجیان عزیز، برادران پاسدار و فرماندهان محترم سپاه که باعث ایجاد امنیت، رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی و توسعه صنعت می‌شوند، تشکر و قدردانی کرد.

جشنواره مالک‌اشتر و اختتامیه جشنواره اُسوه بسیج در دزفول برگزار شد/ فرمانده سپاه خوزستان: بسیج باید همواره تکیه‌گاه مردم باشد

جشنواره مالک‌اشتر و اختتامیه جشنواره اُسوه بسیج در دزفول برگزار شد/ فرمانده سپاه خوزستان: بسیج باید همواره تکیه‌گاه مردم باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار