رئیس کل دادگستری زنجان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)تأکیدکرد:

بسیج حقوقدانان یاری رسان دادگستری است

رئیس کل دادگستری زنجان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)گفت:بسیج حقوقدانان از نهاد هایی اثرگذاری است که می تواند کمک کار دادگستری استان باشد .
کد خبر: ۹۵۳۵۶۸۱
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

بسیج حقوقدانان یاری رسان دادگستری است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام علی فرجی برحق در دیدار با سردار جهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و معاونین ایشان، ضمن تقدیر از حضور وی و هیئت همراه در دادگستری استان گفت:خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مسئولان یک سند افتخار محسوب می‌شود و مسئولیت در دستگاه قضایی که با اجرای عدالت و احقاق حق سرو کار دارد رسالت سنگینی است.
رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه افزایش دانش حقوقی مردم در کاهش وقوع جرایم و بروز اختلافات در جامعه اثر گذار است، افزود: بسیج حقوقدانان از نهاد‌هایی اثرگذاری است که می‌تواند کمک کار دادگستری استان باشد.

وی اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه در استان را در سایه همفکری و همکاری نزدیک با سایر مجموعه‌ها مرتبط از جمله بسیج حقوقدان مهم برشمرد و گفت:بسیج حقوقدانان از ظرفیت بسیار خوبی در ارائه راهکار، نظریه‌های حقوقی، مشورتی و آگاهی بخش جامعه برخوردار است.

حجت الاسلام فرجی برحق با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران در ابعاد مختلف در جامعه اظهار کرد:توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار استان که غالبا افراد مومن، متدین، انقلابی و حاضر در میدان هستند از باب حقوق شهروندی دستور کار قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان از موضوعات مهم در کاهش وقوع جرایم و ورودی پرونده به دادگاه‌ها را اقدامات پیشگیرانه بیان کرد و گفت:توجه به این امر مهم که اثرگذاری بیشتر و هزینه کمتری دارد از بروز مشکلات عدیده و تحمیل هزینه به جامعه جلوگیری خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار