خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان:

اربعین رزمایش بزرگ و آمادگی تمام امت اسلام است

خانچی، اربعین را رزمایش بزرگ و آمادگی تمام امت اسلام دانست و گفت: اربعین مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است که باید قدر آن را بدانیم.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۵۸
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، در آئین افتتاحیه مواکب اربعین حسینی که در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: اربعین کنگره‌ای است که باعث اتحاد مسلمانان جهان و جمع شدن آنها در یک مکان مقدس می‌شود تا زمینه‌سازی ظهور شکل گیرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، اربعین را رزمایش بزرگ و آمادگی تمام امت اسلام دانست و افزود: اربعین مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است که باید قدر آن را بدانیم.

 

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری در بحث اربعین بر آسان، ارزان و ایمن بودن آن تأکید دارند و در این راستا مسئولان و مردم باید دست به دست هم دهیم و همچنين تلاش کنیم تا اربعین همچون گذشته مردمی بماند.

 

خانچی، با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار اندیمشک دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند تصریح کرد: مردم استان خوزستان کریمانه هر آنچه در بضاعت دارند جهت پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهدا (ع) پای کار آورده‌اند.

 

یوسف زمانی اصل، نیز عنوان کرد: امسال مردم مؤمن اندیمشک توفیق دارند به صورت شبانه‌روزی به مدت بیش از ۲۰ روز با برپایی بیش از ۱۰۰ موکب در شهرستان به پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران بپردازند.

 

سرپرست فرمانداری اندیمشک، بیان کرد: با وحدت و هماهنگی میان مسئولان و مردم، مانند سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در بحث مواکب اربعین انجام شده است.

 

در ادامه این مراسم، مداحان اهل بیت (ع) به مداحی پرداختند و مسئولان استانی و شهرستانی نیز از مواکب برپا شده در یادمان شهدای گمنام بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار