فرماندار فراهان اعلام کرد

افتتاح و بهره‌برداری ۵۴ پروژه عمرانی در فراهان

فرماندار فراهان گفت: همزمان با هفته دولت ۵۴ طرح و برنامه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۵۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار فراهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فراهان؛ با اشاره به برنامه های هفته دولت در این شهرستان گفت: همزمان با هفته دولت ۶۰ عنوان برنامه با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی به بهره برداری می رسد.
وی افزود: ۵۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۴ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان فراهان کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار فراهان تصریح کرد: اکثر طرح هایی که در این هفته افتتاح می شود در حوزه کشاورزی بوده که شامل مرمت و بازسازی قنوات و پرورش ماهی است؛ همچنین در حوزه دهیاری ها و بخشداری ها بیشتر طرح ها شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و اجرای آسفالت و سنگفرش است.

آقازیارتی با اشاره به ایجاد ۵۸۷ شغل در فراهان گفت: در طرح های اقتصادی به صورت مستقیم ۱۵ شغل ایجاد شده است و در مجموع در سایر طرح هایی که در هفته دولت افتتاح می شود به طور مستقیم و غیر مستقیم ۵۸۷ شغل ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به طرح های بهداشت و درمان شهرستان خاطرنشان کرد: ساختمان شبکه بهداشت و درمان، خانه بهداشت و اورژانس خیرساز در برنامه های اجرایی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار