دکتر افشارچی لوح استاندار برتر جشنواره کشوری شهید رجائی را دریافت کرد

زنجان _ استاندار زنجان در هجدهمین جشنواره کشوری شهید رجایی لوح استاندار برتر را از رئیس‌جمهور دریافت کرد که این موفقیت افتخاری بزرگ برای مردم استان زنجان است.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۰۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

دکتر افشارچی لوح استاندار برتر جشنواره کشوری شهید رجائی را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛در مراسمی که با حضور ریاست محترم جمهوری و مقامات کشوری و لشکری، استانداران برگزار شد استانداران برتر هجدهمین جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

در بخش معرفی برترین استانداران کشور محسن افشارچی، استاندار زنجان بر اساس ارزیابی شاخص‌ها، فعالیت‌ها و تحقق برنامه‌های دولت مردمی به‌عنوان استاندار برتر کشور معرفی و توسط آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهور کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

دریافت این لوح افتخار؛ حاصل تعهد، تخصص، دانش، علم، ایمان و زحمات شبانه‌روزی تلاش‌های بی‌وقفه در شاخصه‌های مختلف اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی استاندار است.

همین تلاش‌های بی‌قفه دلیلی بر توسعه و آبادانی استان می‌شود و ثمره این حضور تا همیشه در حافظه تاریخ شهر زنجان باقی خواهد ماند.

 

یقینا مردم استان زنجان در هر سطحی قدردان زحمتکشان در هر عرصه‌ای هستند و خواهند بود. چراکه مردم شاهد تلاش استاندار در عرصه‌های مختلف می‌باشند‌ که برای رفع چالش‌ها و مشکلاتشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار