خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

پدافند هوایی ستون فقرات تأمین امنیت آسمان

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: پدافند هوایی ستون فقرات تأمین امنیت آسمان هر کشوری محسوب می ‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۲۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار پرسنل پدافند هوایی شمالغرب، افزود: پیشرفت، رشد و تعالی پدافند هوایی ارتش موجب شده کشورمان در زمینه ارتقای علوم پدافندی در حوزه طراحی و تولید سامانه‌های پهپادی، راداری و موشکی جزو چند کشور برتر دنیا محسوب شود و حقیقتا واژه «لبه فناوری روز دنیا» یک واژه ثابت شده در پدافند است.
وی اضافه کرد: امروز به واسطه همت جوانان برومند سرزمین‌مان و نیز تلاش شبانه‌روزی شما و صنعت دفاعی و مراکز علمی و آموزشی توانسته‌ایم با ابتکارات جدید و افق دید وسیع شاهد این موضوع باشیم که لبه فناوری روز دنیا را با دستاوردها و توانمندی‌های خودمان منعطف کنیم.
حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: خدمات امنیتی پدافند هوایی در سال‌های دفاع مقدس فقط مختص مناطق عملیاتی و صحنه های نبرد زمینی و هوایی نبود.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: امروز چه در تاکتیک و چه در تکنیک و چه در عرصه فناوری و ارتقاء فنی از طرح تا اقدام و تولید در نیروی پدافند هوایی توسط جوانان انجام می‌گیرد و این نیرو قطعا قابل مقایسه با هیچ سازمانی در این خصوص نیست.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه در بین نیروهای مسلح، پدافند هوایی را به جوانی و طراوت و شادابی می‌شناسند، رشد و تعالی پدافند هوایی در بخش‌های مختلف را ماحصل اعتماد به نیروی مستعد، نخبه، معتقد و متعهد داخلی عنوان کرد.

ارسال نظرات