خبرهای داغ:

30 و 31 شهریور «شور عاطفه ها» در آذربایجان شرقی برگزار می شود

تبریز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: پایگاه های این نهاد در روز پنج شنبه ۳۰ شهریور در سطح شهرها و ۳۱ شهریور در مصلاهای نمازجمعه آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان است.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۱۸
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه مراسم جشن عاطفه ها ۴ مهر در مدارس استان برگزار خواهد شد، افزود: جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند برگزار می شود.

وی با بیان اینکهجمع آوری کمک های مردمی مبتنی بر نیاز سنجی واقعی دانش آموزان انجام می شود،یادآور شد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس سطح استان کمک های جمع آوری شده بین خانواده های دانش آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می شود.

ملامهدی با اشاره به خدمات آموزشی و فرهنگی این نهاد به دانش آموزان نیازمند، افزود: هم اکنون بیش از ۲۰ هزار و ۲۰۰ نفر دانش‌آموز نیازمند و مستعد تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی بوده و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در رویداد شور عاطفه‌ها، تصریح کرد: مردم نوعدوست استان و نیز خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۴۱*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار