فرمانده حوزه امام حسین علیه السلام بیکاه :

پیاده روی جاماندگان اربعین تجلی عشق و محبت به سیدالشهدا علیه السلام بود

فرمانده حوزه مقاوت بسیج امام حسین علیه السلام بیکاه گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین تجلی عشق و محبت به سیدالشهداء علیه السلام بود و این جذابیت معنوی امام حسین(ع)که خیل مشتاقانش را گردهم جمع می کند .
کد خبر: ۹۵۳۷۸۴۶
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

سروان پاسدار محسن درویشی فرمانده حوزه مقاوت بسیج امام حسین علیه السلام بیکاه رودان در گفتگو باخبر نگار خبرگزاری بسیج هرمزگان گفت: پیاده روی دیروز جاماندگان اربعین تجلی عشق و محبت به سیدالشهدا علیه السلام بود که البته این جذابیت امام حسین علیه السلام است که مشتاقانش را گردهم جمع می کند .

وی افزود: هنوز پس از گذشت قرن ها صدای هل من ناصر حسین بن علی علیه السلام به گوش می رسد و این پیاده روی اربعین چه در کربلا و چه در شهرهای مختلف ایران که به عنوان پیاده روی جاماندگان اربعین برگزار شد لبیک به ندای هل من ناصر آن امام همام است .

درویشی تصریح کرد : مردم ولایی شهر بیکاه و روستاهای تابعه نیز در روز اربعین حسینی با شور خاصی در پیاده روی جاماندگان اربعین که از شهر بیکاه تا امام زاده شاه قطب الدین حیدر علیه السلام رودان برگزار شد شرکت کردند و با طی این مسیر طولانی در گرمای هوا عشق و ارادتشان را به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام نشان دادند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار