خبرهای داغ:

آب کشت پاییزه امسال طبق الگوی کشت تحویل کشاورزان شود

سازمان جهاد کشاورزی و آب و برق موظف شدند برای کشت پاییزه امسال آب را طبق الگوی کشت اعلام شده تحویل کشاورزان دهند.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۷۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان استاندار خوزستان گفت: مباحث مربوط به توسعه و پیشرفت ۴ شهرستان‌ ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون مورد بررسی قرار گرفت که عمده مسائل طرح شده حول محور آب بود.

او می‌گوید: تصمیمات خوبی گرفته شد از جمله پیرامون انتقال آب از کارون ۳ به ایذه و از آنجا با توجه به لوله‌هایی که آماده شده است به صورت صقلی به پایین دست تا رامهرمز و هفتکل که بنا شد قرارگاه خاتم الانبیا (ص) این پروژه بزرگ چند هزار میلیارد تومانی را اجرا نماید.

استاندار خوزستان ادامه داد: موافقت وزیر محترم برای این پروژه اخذ شده است و هم اکنون مصوبه شورای اقتصاد را لازم دارد.

حسینی محراب گفت: همچنین طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و طرح زراعت چوب در این ۴ شهرستان مطرح شد و پروژه‌های راهسازی و راهداری، مسائل اجتماعی، طرح‌های ورزشی و … نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته او در زمینه بازگشت زائران اربعین حسینی، دست‌اندرکاران، نیرو‌های مردمی، مسئولان، نیرو‌های مسلح، ادارات و … اقدامات لازم را انجام دادند و جا دارد از همه این عوامل قدردانی نمایم.

این مقام مسئول گفت: از رئیس جمهور محترم و اعضای هیئت دولت و وزیران نیز که در ایام اربعین با همه وجود در میدان بودند و به ما کمک کردند تشکر میکنم.

استاندار خوزستان گفت: در زمینه تصادفات جاده‌ای با تمهیداتی که در نظر گرفته شد حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشتیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار