خبرهای داغ:

تکریم و معارفه دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود+ تصاویر

تکریم و معارفه دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود+ تصاویر
شاهرود_ آیین تکریم و معارفه دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شهرستان شاهرود با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۹۲۴
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که دبیران محلات اسلامی، فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج و دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی استان و مسئول اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود و سایر مسئولین حضور داشتند، از زحمات حجت الاسلام امیرحسین صادقی تقدیر و حجت الاسلام عمویی به عنوان دبیر جدید قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود معرفی شد.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حکرانی اسلامی، به اهداف و برنامه‌های محلات اسلامی اشاره و بر شناسایی مشکلات و موانع و معضلات محلات اسلامی تاکید کرد و افزود: با شناسایی این مشکلات و ظرفیت‌ای محلات و ارتباط گیری با نهاد‌ها و سازمان‌ها و ادارات باید در رفع این مشکلات و تقویت ظرفیت‌ها تلاش کرد.
در این مراسم حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول دفتر نماینگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود نیز در خصوص خدمت رسانی به جامعه و مناطق محروم به عنوان یکی از اولویت‌های سپاه و بسیج مطالبی بیان کرد.
حجت الاسلام صادقی دبیر سابق قرارگاه شهید شاطری شاهرود نیز گزارشی از اقدامات در مدت فعالیت در محلات اسلامی ارائه کرد.
حجت الاسلام پهلوان دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی استان نیز در این نشست در خصوص برنامه‌های این قرارگاه در محلات اسلامی مطالبی بیان کرد.
سرهنگ پاسدار جعفر اسماعیلی مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود نیز در این مراسم بر توجه به محلات اسلامی و معضلات و آسیب‌های آن‌ها اشاره و از دبیر جدید قرارگاه شهید شاطری خواست با جدیت در راستای کمک به محلات اسلامی گام بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار