مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام؛

بهره برداری استخر سرپوشیده کارگران ایلام تا پایان امسال

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: استخر سرپوشیده کارگران تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۳۹۳۵۴
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، نورالدین الیاسی اظهار داشت: عملیات اجرایی و تکمیل ساخت استخر سرپوشیده کارگران مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایلام پس از 10 سال وقفه و تعطیلی با پیگیری‌های انجام شده از اسفند ماه سال 1401 در دولت سیزدهم آغاز شده است.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح، با اختصاص 100 میلیارد ریال از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آغاز شده است، اضافه کرد: این مبلغ از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای، طرح های عمرانی و نیز ماده 56 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت شروع شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

 

الیاسی با بیان اینکه طرح استخر سرپوشیده مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایلام در زمینی به مساحت 2050 متر در 2 طبقه در حال تکمیل شدن است.تصریح کرد: این طرح که از مطالبات به حق مردم و جامعه کار و تولید استان است، در صورت تزریق اعتبارات به موقع، تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

وی در پایان با بیان اینکه بخش عمده ای از مواد ساختمانی و تاسیسات این پروژه خریداری شده افزود: در حال حاضر این طرح بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار