خبرهای داغ:

دوره آموزشی بصیرتی و دانش‌ افزایی مدیریت بحران در مدارس بهبهان

در آستانه‌ی بازگشایی مدارس دوره آموزشی بصیرتی و دانش افزایی مدیریت بحران در مدارس ویژه مدیران مدارس در سالن اجتماعات سپاه شهرستان بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۵۲۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:همایش بصیرتی، دانش افزایی و مدیریت بحران ویژه مدیران مدارس شهرستان بهبهان با حضور امام جمعه محترم شهرستان،فرماندهی سپاه ، ریاست آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرهنگی سپاه ناحیه بهبهان برگزار شد.

در این همایش ریاست محترم آموزش و پرورش بهبهان بیان داشته : جذابیت و محیط سالم مدرسه به مدیریت و کادر اجرائی آن مدرسه بستگی دارد .

 آقاجری تصریح کرد: مدارس دارای ابعاد بسیار متفاوتی میباشند، سخت افزاری، نرم افزاری، برنامه‌های پرورشی و آموزشی، ارتباط با همکاران و افکار متفاوت و همچنین دانش آموزانی با عقاید مختلف و باید گفت مهمترین کار در آموزش و پرورش را مدیران انجام می‌دهند که هماهنگ کننده این ابعاد هستند.  

 

 در ادامه جناب سرهنگ قاسمی خشاب فرماندهی محترم سپاه ناحیه بهبهان بیان داشته ؛ اگر به دنبال پیشرفت کشور عزیزمان در زمینه های مختلف هستیم نباید آموزش و پرورش و نقش حیاتی آن را نادیده بگیریم و در سازمان آموزش و پرورش نقش مدیر، معلم و دانش آموز پررنگ تر و مهم است.

 

در ادامه وی افزود ؛ بصیرت افزائی و جهاد تبیین از مهم ترین اولویت های یک مدیر موفق میباشد ‌. و در عرصه های مختلف پیشتاز جهاد تبیین ویژه دانش آموزان باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار