خبرهای داغ:

احیای مجدد واحد صنعتی نیمه فعال به فا با محوریت کانون بسیج مهندسین صنعت معدن شیراز

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس گفت: واحد صنعتی به فا با زمین ۳۵۰۰ متر و زیر بنای ۲۳۰۰ متر با طرح توسعه با میزان سرمایه گذاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۹۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین پناهی، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس در حاشیه این بازدید گفت: واحد صنعتی به فا  با زمین ۳۵۰۰ متر و زیر بنای  ۲۳۰۰ متر با طرح توسعه با میزان سرمایه گذاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پایش و عارضه یابی گروه جهادی صنعت یار کانون بسیج مهندسین صنعت معدن شیراز  و تایید کمیته فنی کلینیک صنعت معدن بسیج فارس و همکاری قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه فجر نسبت به تامین اعتبار و اعطای تسهیلات قرض الحسنه کارفرمایی به تولیدکننده محصولات غذایی به فا اظهار داشت: این واحد صنعتی نیمه فعال قبل از عارضه یابی با ۳۰ درصد ظرفیت تولید بصورت نیمه فعال مشغول به فعالیت بوده و پس از حمایت بسیج توانسته تعداد ۱۸ نفر دیگر تاکنون ایجاد اشتغال کرده و در مجموع ۴۳ نفر تثبیت اشتغال نماید.

پناهی در پایان عنوان کرد: امید است با تکمیل طرح توسعه تا پایان سال ۱۴۰۲ نفرات بیشتری را جذب و با ظرفیت کامل این واحد تولیدی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار