سپاه مایه آرامش در داخل و رعب و وحشت دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان گفت: سپاه تنها لشکری در جهان است که هم مایه آرامش در داخل و هم موجب رعب و وحشت در خارج است.
کد خبر: ۹۵۳۹۹۴۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان درمراسم افتتاح چهل دومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم برادران شاغل در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه تنها لشکری در جهان است که هم مایه آرامش در جبهه حق و هم موجب رعب و وحشت در دل دشمنان است.

 

او این‌مسئله را به برکت ایمان واعتقادقلبی فرماندهان وکارکنان سپاه به قرآن وعمل به آن دانست سپس افزود: امروز علم به دست پاسداران است و با تدبر و عمل به قرآن می توان راه را طی کرد.

 

حجت الاسلام رستگار به زندگی در دوران رژیم سابق اشاره کرد که «خودباوری و احساس شخصیت و اجتماعی را از مردم گرفته بودند و شاه نیز وقتی می‌خواست نخست وزیر را عوض کند باید با غرب هماهنگ میکرد.»

 

وی اضافه کرد: متخصصان ما در ارتش اجازه نداشتند کار مهمی انجام بدهند زیرا هزاران مستشار آمریکایی در ایران فعالیت داشتند.

 

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: عربستان علی رغم آنکه منابع زیاد دارد و تحت هیچ تحریمی نیست، اما به دلیل آنکه به طاغوت وابسته است به آن «گاو شیر ده» می گویند.

 

وی یادآور شد که امروز به برکت عمل به دستورات قرآن وهمین استقلال توانستیم به ابر قدرت منطقه تبدیل شویم و قدرتی تاثیر گذار در سطح جهان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار