خبرهای داغ:

اعلام بیش از ۱۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در هندیجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع هفته دفاع مقدس شامل یادواره های شهدا، غبارروبی مزار مطهر شهدا،نشست های روشنگری ، رژه حماسی در شهرستان هندیجان خبر داد .
کد خبر: ۹۵۴۰۱۷۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان با حضور خبرنگاران شهرستان هندیجان اظهار داشت : به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع در تمامی زمینه ها برگزار خواهد شد که در هندیجان و بخش چم خلف عیسی همراه با دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر و کارهای محرمیت زدایی و سکوی روایتگری اجرایی می شوند. 

 

وی افزود: رزمندگان و شهدا با پیروی از ولایت فقیه و رهبری در مقابل متجاوزین بحثی صدام و استکبار جهانی ایستادگی و مبارزه نمودند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند و همچنین شهدا بهترین درس ها به همه ما آموختند‌.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان بابیان اجرای مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در ۳۱شهریور با دعوت از مسئولان و خانواده های معظم شهدا و رزمندگان و بسیجیان مراسم باشکوه رژه حماسی و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ناحیه برگزار می شود که شکوه دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود .

 

 

وی با تشکر از حضور خبرنگاران هندیجان و تلاش روابط عمومی وتبلیغات ناحیه و خبرنگار خبرگزاری بسیج هندیجان عنوان کرد : از همه خبرنگاران شهرستان که پای کار هستند و رویدادها و اخبار بسیج و سپاه را منعکس می کنند تشکر دارم و قدرشناس زحمات آنها هستم و ان شاالله در هفته دفاع مقدس اخبار را همانند گذشته منعکس نمایند. 

 

درادامه گزارش خبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سعید نجفی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از حضور خبرنگاران شهرستان هندیجان در کنفرانس خبری و انعکاس مراسمات تقدیر نمود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار