جنگ برای ما یک گنج بود ما با جنگ این گنج معنوی را به دنیا صادر کردیم

صالحی گفت: رمز این پیروزی اتکا به خداوند وباور های و اعتقاداتی است که داشتیم این جنگ نابرابر را با همین اعتقادات که برگرفته از تربیت فاطمی مادران و مجالس روضه های اهل بیت(ع) است پیروز شدیم.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۳۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان ،مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خواهران بسیجی گفت : آموزش مداحی با تلاش مربیان این سازمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به حمد الهی توانسته ایم از این ظرفیت در جهت تربیت نسل جوان بهره مند شویم ولی نباید در همین حد بسنده کرد ،چرا که ؛شهر و استان ما از ظرفیت‌ها و جوانان مستعدی برای پرورش در این مسیر معنوی برخوردار است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(حفظه الله) در جمع پیشکسوتان و هنرمندان دفاع مقدس افزود :مقام عظمای ولایت در مبحث دفاع مقدس و اهمیت شناخت دفاع مقدس .آن را یک برهه از تاریخ کشور می داند،این مقطع را باید درست بشناسیم و درست آن را به نسل های بعدی انتقال دهیم.
صالحی یادآور شد : در سال ۵۷ یک نظام نوپاایجاد شد نظامی که همه معاندین به خیال خام خودبرنامه ریزی کردند که در همان ابتدای امرآن را ساقط کنند .

وی اذعان داشت :معاندین و بدخواهان با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده ،صدام را بعنوان غاصب ونماینده سایر کشورهایی که برنامه ریزی کرده بودند انتخاب کردند.

صالحی تصریح کرد : تمام این دشمنان ودرراس آنها آمریکا بعنوان استکبار جهانی واروپا ،و کشورهای وابسته با تمام امکانات .تجهیزاتی که در اختیار داشتند،عراق را پشتیبانی وحمایت کردند.اروپایی ها با تجهیزاتی در حوزه سلاح های شیمیایی، بلوک شرق شوروی سابق از لحاظ تجهیزات و امکانات کشور عراق را بی نیاز کرد،کشورهای عربی هم پول های بی حسابی را در اختیار عراق قرار دادند. تا این نظام نوپای شیعی که براساس ارزشهای اهلبیت ع و اسلامی پایه گذاری شده است در همان ابتدا از ریشه قطع شود و نگذارند که به سرانجام برسد .
این مقام مسئول اذعان داشت : دفاع مقدس ،دفاع در جنگ یک طرفه ای بود که کشور متجاوز بدون اینکه ما تهدیدی برای کشور مقابل داشته باشیم جنگ را برما تحمیل کرد ونهال نوپای انقلاب و جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور از طرف دولت عراق مورد تهاجم قرار گرفت.

وی تصریح کرد :هدف اساسی جبهه دشمن انقلاب بود،انقلابی که به خیال آنها تازه ساخته شده بود و نه ساختار سیاسی محکم ومقاومی در داخل کشور داشت نه نیروهای نظامی که ساختار محکمی که نظم و انضباط در گروههای مختلف داشته باشند .
مسئول سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی یادآور شد :عراق وحامیانش به طمع رسیدن به نفوذ دوران پهلوی و با خیال خام فتح یک هفته ای تهران جنگ را شروع کردند ،اما بالغ بر چهل روز ،در خرمشهر و اهواز ماندند و نتوانستند در همان مرز ذره ای از ،مرز ما وخاک ما را بگیرند.

وی ادامه داد: هشت سال با تمام ابزارها جنگ را بر ما تحمیل کردند آمریکایی ها جایگاه نیروهای ما را نقشه برداری می کردند و راه تاکتیکی در اختیار صدام قرار دادند ,اروپایی ها پیشرفته ترین سلاح ها را در اختیار آنها قرار دادند و آلمانی ها نیز به همین گونه ودر مقابل کشور ما رااز دریافت همه امکانات وتسلیحات تحریم کرده بودند حتی سیم خار دار و امکانات و تجهیزات نظامی را به ما نمی دادند وبا همان تجهیزات اندک توانستیم در مقابل دنیای استکبار که نزدیک به ۳۰ کشور دنیا چه در اروپا جه در کشورهای عربی،هشت سال مقتدرانه و محکم در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

صالحی افزود :از سال 98نیز تا امسال یک جنگ شناختی و ترکیبی تمام عیاررا در حوزه اقتصادی در حوزه فرهنگی و در حوزه سیاسی برعلیه ایران شروع کردند.

وی در ادامه تشریح جنگ ترکیبی به جنگ رسانه ای معاندین پرداخت و تصریح کرد : در این جنگ مشاهده کردیم که چگونه معاندین و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر ارزشهای اسلامی جبهه گرفتند و چطور موقعیتهای این کشور واقعیتها و موفقیت‌های این کشور را به صورت وارونه به مردم القا کردند ودر مقابل آن فروپاشی واضمحلال و بیچارگی خود را به گونه ای دیگر جلوه دادند.اما ما با عزم کامل وبا اقتدار با اعتقادات اسلامی ،دینی که رمز پیروزهای انقلاب از روزهای نخستین وهشت سال دفاع تاکنون بوده است توانستیم پیروز میدان باشیم.

صالحی خاطرنشان کرد :تهدیدات ،تحریم ها ودر حوزه های مختلف سناریوی جدید معاندین انقلاب نیست بلکه وسعتی به تمامی چهل و چهار سال اقتدار ایران اسلامی را در بر می گیرد.
وی با اشاره به بدعهدی کشورهای اروپایی واستعمارگر در معاهدات انجام شده ،از مداحان بعنوان سفیران در روضه های خانگی ،هیئتها حسینیه ها وتکایا و.....یاد کرد که وظیفه روشنگری را برعهده دارند .

مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان ،خاطرنشان منافقین ومعاندین در ترویج اشاعهی بدحجابی خیلی اندک موفق بودند و به گفته مقام معظم رهبری (حفظه الله)این مشکلات حل خواهد شد .

وی پیشرفت در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی و...از افتخارات میهن اسلامی برشمرد و یادآور شد :وجود شخصیت و مکتب حاج قاسم ،نام شیعه و مسلمان را در کشورهای عراق ،سوریه ولبنان زنده نگه داشته است .

صالحی اذعان داشت :جنگ برای ما یک گنج بود ما با جنگ این گنج معنوی را به دنیا صادر کردیم , رمز این پیروزی اتکا به خداوند وباور های و اعتقاداتی است که داشتیم این جنگ نابرابر را با همین اعتقادات که برگرفته از تربیت فاطمی مادران و مجالس روضه های اهل بیت(ع) است پیروز شدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار