فرمانده سپاه ناحیه بابل خبر داد:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بابل با برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه

ساری-فرمانده سپاه بابل گفت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه در قالب ۳۵ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس با همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و اقشار و ادارات ... اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۸۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

فرمانده سپاه بابل از اجرای ۳۵ عنوان برنامه شاخص

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده سپاه ناحیه بابل در نشست خبری با اصحاب رسانه  ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه در قالب ۳۵ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۲ با همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و اقشار و ادارات ... اجرا خواهد شد.

به گفته سرهنگ بابایی حضور باشکوه بسیجیان در نماز جمعه، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا رزمندگان و ایثارگران و جانبازان، عطر افشانی مزار مطهر شهداء، برگزاری یادواره ها‌ی شهدا، نشست‌های تبیینی، اکران فیلم‌های سینمایی، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و رونمایی و بهره برداری از مزار مطهر شهدا، شب نشینی در بهشت و ده‌ها برنامه متنوع اجرایی دیگر از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس به اجرا در خواهد آمد.


فرمانده ناحیه مقاومت بابل تاکید کرد: جنگ تحمیلی بزرگترین تهدیدی بود که ملت بصیر ایران اسلامی با رشادت‌ها و دلیری‌های خود و با اتکا به نیروی ایمان و پیروی از ولایت، توانستند آن را به بزرگترین فرصت تبدیل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار