خبرهای داغ:
امام جمعه آذرشهر:

دفاع مقدس سند افتخار، حقانیت و عزت ایران است

تبریز- امام جمعه آذرشهر گفت: دفاع مقدس سند افتخار، حقانیت و عزت ایران اسلامی است و در جنگ تحمیلی با مدیریت راهبردی امام خمینی(ره) و ایثارگری رزمندگان جان برکف و الگو قرار دادن نهضت عاشورا در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردیم.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۴۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رشتبری در جمع رزمندگان و ایثارگران آذرشهر، دوران دفاع مقدس را یک گنجینه عنوان و بیان کرد: دفاع مقدس سرمایه بزرگ ملت ایران و جبهه مقاومت و پرافتخارترین دوران تاریخ ایران و یک مقطع مهم در تاریخ این نظام و انقلاب است.
وی افزود: درس ها و حقایق دفاع مقدس باید بازگو و تبیین شود چراکه در حقایق دفاع مقدس، برای نسل نوجوان و جوان امروز، درس ها و عبرت های فراوانی است.

حجت الاسلام رشتبری اظهار داشت: خداباوری، اخلاص، ایثار و معادباوری و شعار هیهات من الذله از جمله هویت های مکتبی، شیعی و ایرانی ،اسلامی ماست که با دفاع مقدس دوباره زنده شد.

دفاع مقدس سند افتخار، حقانیت و عزت ایران است

وی خاطر نشان کرد: محصول دفاع مقدس خودباوری بود ،اگر در تمامی عرصه های اقتصادی، سیاسی، نظامی و ... به جایی رسیده ایم همه متاثر از فرهنگ دفاع مقدس است که الگویی هم برای ما و هم برای ملت هایی است که تحت ظلم و ستم استکبار جهانی قرار گرفته اند و این الگوی مهمی برای جوانان است و باید حفظ شود.

دفاع مقدس سند افتخار، حقانیت و عزت ایران است

 فرمانده سپاه آذرشهر نیز در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام و شهدا،خاطر نشان کرد:  85 عنوان برنامه در موضوعات مختلف در هفته دفاع مقدس امسال در ذیل کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی با شعار محوری «ما متحدیم»  برگزار خواهد شد

خلیل شریفی، برنامه  دیدار با ائمه جمعه شهرستان، گلباران مزار شهدا ،دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، محافل روایتگری و جهاد تبیین، نشست های روشنگری، نمایشگاه های عکس، مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و برگزاری یادواره شهدا و آبروی محلات، پیاده روی خانوادگی، از برنامه های شاخص این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات