وزیر راه و شهرسازی:

پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور بخاطر عنایت شهداست

ساری-دکتر مهرداد بذرپاش گفت: با وجود شدید‌ترین تحریم‌ها برعلیه ملت و کشور، اما ایران به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کرده است که تمامی این موفقیت‌ها با عنایت شهداء بوده و بس.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۳۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

ریمها برعلیه ملت و کشور ما اما کشوربه پیشرفتهای خوبی دست پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران ، دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در یادواره ۲۲۰ شهید در روستای سادات محله بخش چهاردانگه ساری گفت :فرصت شهادت برای هرکسی مهیا نمیشود بلکه این لطف خداست که شامل حال افراد خاص میشود.

بذرپاش افزود : عدل خدا بر این است که در هر کجای این کره خاکی برای تک تک افراد فرصت شهادت را فراهم کند اما شایستگی و لیاقت شهید بودن و شهید شدن با لطف خداست که دستیافتنی می شود.

وزیر راه و شهرسازی  با اشاره به اینکه اعتقاد ما این است که اگر مردم قرار باشد در روستاها بمانند و زندگی کنند باید به راههای باکیفیت دسترسی داشته باشند اظهار کرد : مردم ساکن در روستاها هسته اصلی تولید اقتصاد و تولید امنیت در کشور هستند وبا توجه به این اصل، سیاست دولت راه اندازی زیرساختهای راههای مواصلاتی و تبدیل راههای خاکی به آسفالته در کشور است و مهمتر از آن پیگیری و عملیاتی کردن کریدور شمال به جنوب که فرصت ارزنده اقتصادی را بویژه برای مردم شمال کشور فراهم می آورد.

ریمها برعلیه ملت و کشور ما اما کشوربه پیشرفتهای خوبی دست پیدا کرده است

وی در ادامه واگذاری زمین به مردم برای ساخت مسکن و اجرای طرح هادی در کشور را از سیاستهای پیش روی دولت و وزارتخانه راه و شهر سازی عنوان کرد و گفت: مازندران سرزمین فرصتهای حمل و نقلی و ترانزیتی در کنار فرصتهای گردشگری و توریستی است.

دکتر بذرپاش تاکید کرد: با وجود شدید‌ترین تحریم‌ها برعلیه ملت و کشور، اما ایران به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کرده است که تمامی این موفقیت‌ها با عنایت شهداء بوده و بس.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد : مردم مازندران با تمام خباثتهای کینه توزانه دشمن  با وجود حرم امام زادگان متعدد در این استان و اهدای بیش از ده هزارو چهارصدشهید در پیشگاه ملت و بالاتر از آن در پیشگاه خداوند سربلند هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار