به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

مسئولان اسلامشهر از 400 خانواده شهید این شهرستان تجلیل و قدردانی کردند

رزمایش فرهنگی تجلیل از مقام ۴۰۰ خانواده شهید برای دومین سال در شهرستان اسلامشهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۰۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج اسلامشهر   شنبه اول مهر ماه ۱۴۰۲ همزمان با هفته دفاع مقدس   دیدار و تجلیل از ۴۰۰ خانواده شهید،   پدر یا مادر شهدا که در قید حیات هستند،   در شهرستان اسلامشهر برگزار گردید.

 افتتاحیه این برنامه با حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولین شهرستان برگزار شد و بعد از مراسم مسئولین و مدیران ادارات هر کدام طبق برنامه ریزی و هماهنگی مسئول ایثارگران سپاه ناحیه راهی منزل خانواده های شهداء شدند.

  حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر در این رزمایش با اشاره به سفر رییس جمهور به نیویورک و سخنرانی مقتدرانه و رجز خوانی در سازمان ملل گفت: این عزت و اقتدار را ما از خون شهدا داریم و مدیون شهدا هستیم و باید بدانیم که من و شمای مسئول ، که این کت  مسئولیت را به تن داریم و این میز ریاست به ما رسیده ،واقعاً جایگاه سختی را داریم.

  ایلکا فرمانده سپاه اسلامشهر بعنوان میزبان این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به این نکته که خانواده های شهدا به دیدار ما محتاج نمی باشند گفت:ما هستیم که نیازداریم به دیدار با خانواده های شهداء،ما هستیم که نیاز داریم از محبت پدران و مادران شهیداستفاده کنیم و دست نوازش آنها بر سر ما باشد واینکه مورد محبت خانواده شهیدقراربگیریم،پس بااین نگاه اگردیدارانجام شود،قطعاًبرای من وشما که مسئول این شهر هستیم شیرین خواهد بود وازآن توشه وبرکت می گیریم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار