فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

فاز اول مرکز بازپروری و ترک اعتیاد بابل به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث شد

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: فاز اول راه اندازی مرکز شامل ساخت ابنیه‌ها با اعتباری به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال طی شش ماه به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۵۰۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جلسه شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر با حضور استاندار مازندران ، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا  ، مدیران دستگاه هاي اجرايي و جمعي از خیرین استان در مرکز بازپروری ( کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد ) شهرستان بابل برگزار شد.

فاز اول مرکز بازپروری و ترک اعتیاد بابل به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث شد

سردار سیاوش مسلمی پیش ازظهر یکشنبه در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه  فاز اول احداث و راه اندازی مرکز شامل ساخت ابنیه‌ها با اعتباری به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال طی شش ماه تکمیل شده است،گفت: در مجموع این مرکز دارای ظرفیت هزار نفر خواهد بود که فاز اول آن به ظرفیت ۲۵۰ نفر تکمیل شد و طی یک ماه آینده نیز تجهیز آن به پایان می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه  مرکز بازپروری بابل مختص مددجویان مرد است، افزود: با همت بسیج سازندگی کار‌های ابنیه و زیرساختی مرکز انجام شد و با همکاری نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف بتوانیم مرکز را به بهره‌برداری برسانیم.

سردار مسلمی یادآور شد: مرکز بازپروری ساری نیز برای درمان مددجویان زن در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است استاندار مازندران به همراه فرمانده سپاه کربلا و دیگر اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر از بخش های مختلف مرکز بازپروری شهرستان بابل بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار