محفل اُنس باقرآن برای هدیه به روح شهدای دفاع مقدس در مهرستان برگزارشد

محفل انس باقرآن با حضور،فرماندار واعضای شورای اداری، شورای تامین،ریش سفیدان و معتمدین،متنفذین، علما،بسیجیان و جمعی از حافظان و قاریان قرآن با میزبانی دبیر ستاد گرامیداشت شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۹۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان،سرگرد پاسدارسید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان مهرستان گفت:بمناسبت گرامیداشت این هفته توفیقی شد که برنامه محفل اُنس باقرآن برای هدیه به روح پاک شهداء و خصوصا شهدای دفاع مقدس با حضور جمعی از حافظان و قاريان کلام الله برگزار کنیم.
وی ادامه داد:انس باقرآن یکی از وظایف دینی مسلمانان است و قرآن خواندن و بخشیدن به روح آنهایی که در بین ما نیستند نیز همان حکم شرعی را دارد،امنیت و آسایشی که داریم را مدیون قطره قطره خون پاک شهداء هستیم و این کمترین کاری است که در حق آنها انجام می دهیم.
این مقام مسؤل افزود:عصر تکنولوژی بشر را از وظايف شرعی و دینی در قبال خداوند و بندگان صالح تا حدودی دور کرده است،فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از قرآن است و برای پیروزی در مقابل دشمنان باید به قرآن تکیه کنیم تنها رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس با دستان خالی مقابل دشمنان تادندان مسلح همین معنویت بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار