با حضور فرمانده سپاه استان زنجان:

یادواره شهدای (آبروی محله) در خرمدره برگزار شد

زنجان – با حضور سردار کرمی،فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان خرمدره یادواره شهدای (آبروی محله) به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۴۱۸۳۳
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ یادواره شهدای (آبروی محله) با حضور سردار کرمی،فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان خرمدره به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان  برگزار شد .

در این مراسم سردار کرمی با بیان اینکه غواصان دریادل استان زنجان در عملیات ها خوش درخشیدند،اظهار داشت:ایران اسلامی کشوری امام  زمانی بود که مورد تهاجم دشمن قرار گرفت و مردم برای دفاع چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه زمانی که جنگ آغاز شد مردم پیر و جوان به صورت داوطلبانه ثبت نام می کردند،گفت:مادران شهدا نهایت جهاد را انجام داده اند مادرانی که سه فرزندشان را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

این مسئول با اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس گفت:اگر حمایت و کمک های بانوان نبود ما هیچ گاه پیروز این میدان نبودیم و بانوان نیز در این دوران نقش بسزایی داشتند.

سردار کرمی با بیان اینکه ولایتمداری یکی از ویژگی های مهم رزمندگان بود،افزود:این روحیه دشمن را به زانو در آورده است و دشمن نتوانسته است در این مدت 45  سال با وجود تمام  تهدیدها، تحریم  ها،جنگ ،فتنه و.. در مقابل ملت ایران ایستادگی کند و امروز به گفته دشمنان از ملت ایران شکست خورده اند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل(ره) از ملت ما در عصر رسول الله نیز نبوده است،عنوان کرد:دشمن ایمان، اعتقاد ،باورهای دینی جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد:جمهوری اسلامی شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی،شهید محسن حججی و شهید بهرامی و سایر شهدای مدافع حرم و امنیت را تقدیم انقلاب کرده است  و عزت امروز کشور ایران به برک خون شهدا و  مقاومت ملت ایران است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار