سارقان محموله ترانزیتی در زنجان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری سارقان محموله ترانزیتی در زنجان خبر داد .
کد خبر: ۹۵۴۱۹۳۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

سارقان محموله ترانزیتی در زنجان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سرهنگ محمد آدینه لو  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله ترانزیتی پارچه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات گسترده فنی و تلاش شبانه روزی کاراگاهان مشخص شد یک باند ۴ نفره از سارقان در پوشش مامور یک دستگاه کشنده ترانزیتی حامل محموله پارچه را به بهانه ایست و بازرسی متوقف کرده و محموله مذکور را به مکان نامعلومی انتقال داده اند.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد :با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های پیرامونی مسیر حرکت کشنده رصد و در کمتر از یک هفته مشخصات ۴ نفر سارق حرفه‌ای با سوابق متعدد کیفری محرز گردید.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با احراز هویت سارقان محل اختفا کشنده و محموله‌ی پارچه در یک منزل متروکه در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ۴ نفر سارق به همراه یک قبضه سلاح، یک حلقه دستبند پلیسی و یک عدد پلاک جعلی دستگیر شدند.


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله ترانزیتی ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده که با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمین دستگیر شده تحویل مقام قضائی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار