بیانیه مسئول هیأت رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، مسئول هیأت رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:
کد خبر: ۹۵۴۱۹۴۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

بسم رب الشهدا والصديقين

دفاع مقدس، قله رفیع و نقطه اوج رشادت، ایثار، عشق، شور و شعور و تبلور زیباترین صفات انسان متعالی در کره خاکی بود. درود خداوند بر شهیدان راه حق و شهدای دفاع مقدس که از خاطره‌ها محو نخواهند شد و بی‌هيچ ترديدی اين فرهنگ غنی "ايثار و شهادت" بود که دشمنان تا بن دندان مسلح را به شکست کشانيد و اين دوران طلايی و غرورآفرين را به شمعی فروزان در تاريخ جهان تبديل ساخت.

دوران دفاع مقدس نشان داد که اگر اراده عمومی يک ملت با مقاومت و ايثار عجين شود، هيچ نيرويی را يارای مقابله با آن نيست‌ و اگر اين اراده تحت هدايت رهبری عالمانه قرار گيرد، ديگر هيچ مانعی تاب مقاومت در مقابل سيل خروشان پيشرفت آن را نخواهد داشت.

هیأت رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد، خاطره و راه "امام راحل ره "و شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس، تبیین دقیق ارزش‌های دفاع مقدس را نیاز دائمی کشور و موجب زنده‌ماندن روح مقاومت دانسته و بهره‌مندی از درس‌ها و آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس و لزوم ارتقای قدرت دفاعی و بازدارنده و ضرورت اشراف اطلاعاتی و هوشمندی در برابر راهبردها و سناریوهای جبهه شیطانی دشمنان را برای حال و آینده کشور امری مهم و سرنوشت‌ساز می‌داند.

به امید روزی که پرچم این نهضت مبارک با دستان باکفایت رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به صاحب اصلی آن، حضرت "بقیه الله الاعظم" ارواحنا فدا برسد.

ان شاالله.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار